dimarts, 28 d’abril del 2020

Diari d'un coronavirus: dia 44. Racó creatiu.


Avui necessito una dosi extra de creativitat per a anar-me’n a dormir i que millor que una petita mostra del racó creatiu que vau realitzar l’any passat els meus alumnes mallorquins! Aquest projecte em va agradar molt perquè cadascú de vosaltres vau deixar una part vostra en aquest quadern viatger i això ha sigut un dels millors regals que m’he emportat de Mallorca.

Avui els dibuixos van de xiquets i xiquetes que riuen,  juguen i gaudeixen del moment. Aquí el meu petit homenatge a tots aquells nins i nines, com diuen els meus alumnes mallorquins, que han aguantat amb valentia aquest confinament que dura més de 40 dies.

Xiquetes amb cabells de colors amb un gran somriure en la cara como les que ha plasmat Nerea en el seu dibuix. Color i creativitat en estat pur que Nerea ha sapigut transmetre a través de les cares de les protagonistes. 



Xiquets als que els agrada el futbol i, perquè no, també la Plàstica...Ai Mateo si sapiguésses les vegades que em recordo de tu... però, a la fi, vas acabar l’àlbum scrapbook...




Però no tot són somriures i jugar, hi ha moments en els que ens deixem emportar per la imaginació, la música... Nayhara és una d’eixes alumnes tímides que tens en classe que un dia, de cop i volta, et sorprenen amb un dibuix tant emotiu com aquest i eixe dia, la percepció que tenies d’ella canvia i te n’adones que hi ha tot un món interior per descobrir... 



Ja arribarà el moment en el que tots podrem estar junts i tornarem a compartir moments que quedaran en la nostra memòria tal i com ha dibuixat Ariadna...



Mentrestant, tancarem el ulls i somiarem amb ells com fa Juan Javier...


Bona nit...




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada