diumenge, 5 d’abril del 2020

Diari d'un coronavirus: dia 22. A ballaaaaaaar!


I avui una entrada amb ritme per començar aquest diumenge! Vinga que és cap de setmana i ho hem de celebrar!


No em direu que no heu mogut el cos mentre visualitzàveu el vídeo... és impossible...jajajajajaja Un dels aspectes positius de les xarxes socials és compartir. La setmana passada els meus amics de Mallorca em van enviar aquest vídeo (i la veritat és que me’l van enviar un dia que era just el que necessitava) i de seguida vaig pensar en vosaltres perquè en aquests moments on és molt fàcil caure en l’avorriment i la monotonia, una música adequada ens pot tornar a un estat d’alegria per afrontar un nou dia amb positivitat i, com no, bon ritme.

La cançó emprada en aquest vídeo es titula “Uptown Funk” (2014) i com heu pogut comprovar és molt enganxosa. Mark Ronson juntament amb Bruno Mars interpreten aquesta cançó que amb el seu ritme alegre ens fa moure l’esquelet de manera inconscient. Les imatges, pràcticament totes en blanc i negre, són de pel·lícules realitzades principalment entre els anys 30 i 50. 

Si aneu al youtube a través d’aquest enllaç:
https://www.youtube.com/watch?v=M1F0lBnsnkE, podreu activar l’opció dels subtítols i podreu veure a quina pel·lícula pertanyen cadascun dels fragments que apareixen en el vídeo i podeu animar-vos a veure alguna d’elles amb la família.

A continuació, podeu veure el videoclip oficial. Si traduïu la lletra de la cançó té alguna que altra paraula malsonant i alguna imatge de la dona que podria ser un poc qüestionada però crec que, així i tot, no és dels videoclips més censurables...


I finalment, us deixo una versió d’aquest tema realitzada per un professor d’institut amb els seus alumnes i ja em diu quin del 3 vídeos us ha agradat més... A mi, personalment, el que més m’ha agradat ha estat el de la recopilació de pel·lícules... Això sí, la jaqueta rosa de Bruno Mars m’ha “flipat”... i el flashmob dins de l’institut crec que ens ho podríem plantejar a la tornada...jajajajaja





Ens veiem en la pròxima entrada!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada