diumenge, 19 d’abril del 2020

Diari d'un coronavirus: dia 36...To be a picture


Sempre m’ha agradat disfressar-me. Això em ve de família: al meu padrí i a la meua mare els encanta disfressar-se i jo tinc una col·lecció de perruques prou variades amb les qual s Andreu i Bernat passen estones prou divertides.

Sé que a aquestes altures de la “pel·lícula” ja estareu un poc desficiosos, avorrits i amb ganes de sortir al carrer però, com que de moment no és possible, vaig a explicar-vos una iniciativa molt divertida que consisteix en escollir una obra d’art que us agrade i recrear-la en les vostres cases. Amb allò que teniu per casa podeu fer coses molt interessants i passar una estona agradable.
El Museu Getty de Los Ángeles  ha proposat aquesta idea a través de twitter però també és cert que hi ha hagut gent que ha pensat en la mateixa iniciativa i ha difós els resultats per la mateixa xarxa social.

Crec que questa quarantena sense creativitat seria molt diferent. Aprofitem el temps que tenim per fer coses noves com ara convertir-nos en personatges d’altres èpoques a través de la representació d’un quadre.

A continuació us mostro alguns exemples per a que vegésseu que no és tant complicat. Amb una mica d’imaginació tot és possible. 

Imatge via twitter

Imatge via twitter

Imatge via twitter

Imatge via twitter
Imatge via twitter



Vinga, animeu-vos. Fins ara heu vist interpretacions individuals però també podeu fer-lo amb  família. Encara serà més divertit!


Imatge via twitter

Imatge via twitter

I, si al principi no acabeu de llançar-vos, podeu escollir un bodegó o algun quadre d’algun animal i representar-lo. El més important és començar...



Imatge via twitter



Imatge via twitter
 

Imatge via twitter

Imatge via twitter



Inclús pot particpar la vostra mascota...jajajaja

Imatge via twitter



Emprar joguets d’alguns dels vostres germans és una altra opció molt original.

Imatge via twitter


Com podeu veure hi ha moltes opcions. Així que ja em contareu si finalment heu decidit crear la vostra pròpia versió.
Ens veiem en la pròxima entrada!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada