dijous, 14 de maig del 2020

Diari d'un coronavirus: dia 61. Profe...és que jo sóc un LME


Ahir us vaig posar un joc de cercar les 7 diferències perquè volia que entenguésseu millor l’entrada d’avui. Alguns alumnes no sou capaços de fixar-vos en coses mínimes i esencials que repercutiran en el vostre aprenentage. Esteu distrets, en un altre món i això es nota en les feines que feu.



Segurament us ha fet gràcia veurem així en aquesta foto, a mi no… Francament és depriment... que després de totes les instruccions que us he donat per tal de fer les coses bé, hi haja 28 persones que heu entregat el treball de manera incorrecta em preocupa i, a vosaltres, també us hauria de preocupar... 28 persones equival a un grup sencer de 2n d’ESO...

No puc entendre com alumnes com vosaltres que esteu pegats a un mòbil per fer-vos fotos, aplicar-les filtres i penjar-les a l’instagram, aprendre coreografies per gravar-vos i penjar-les al tik tok i fer vídeos per al youtube, no sigueu capaços de llegir unes instruccions i dur-les a terme.

ESPABILEU! Que la vida no va de youtube, ni d’instagram, ni de tik tok, ni de stories, ni de challenges, ni de likes ni de seguidors. La VIDA REAL va de ser persones reals que estiguen capacitades per a fer qualsevol feina i siguen capaces de resoldre a soletes els problemes que vagen sorgint… I que sí, que sou adolescents i us entenc... jo no he passat dels 12 als 43 per obra de màgia però això no significa que no prestésseu atenció a les indicacions del professorat i que llisgueu 5 línies seguides. Tant costa?

Sabeu quantes làmines 8 tinc? O quants de treballs IMG2208094883? De veritat, aquí estem el professorat intentant portar el curs endavant i alguns seguiu en la inòpia com sempre? Com m’he de descarregar a l’ordinador 100 arxius que tenen el mateix nom? En serio, podríeu empatitzar més i fer millor les feines.

Una altra cosa, en l’entrada “Anem al Louvre” (http://plastidekor.blogspot.com/2020/04/diari-dun-coronavirus-dia-20-anem-al.html), us explicava com havíeu de fer la foto. La làmina s’ha de fotografiar “SEN-CE-RA” i s’ha de veure tota la superfície inclús la zona de les dades personals. Què és el que no s’enten?


Aneu pensant quines qualitats i quines habilitats voleu posar en el currículum perquè tenir fotos de “postureo” o jugar al “Fornite” no crec que siguen uns aspectes a valorar en les empreses del futur. Tot això que us estic dient, estic segura que també us ho han dit alguna vegada els vostres pares. No estaria de més que ens fésseu un poc de cas i que dediquésseu part del vostre temps a l’estudi per tal de ser persones de profit en un futur.

Dit això, comentar-vos que reviseu en Aules com heu realitzat l’entrega i que torneu a llegir les instruccions per tal d’enviar-me una altra vegada els treballs correctament aquelles 28 persones que no ho heu fet ja que no corregiré cap treball que no compleixque amb els requisits. Als 64 alumnes restants donar-vos les gràcies per haver enviat les feines tal i com us havia indicat.


P.D.: Alumnat LME = alumnat amb llei del mínim esforç.

Ens veiem en la següent entrada!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada