dimarts, 26 de maig del 2020

Diari d'un coronavirus: dia 72. Happy, happy and happy.


Avui no he començat el dia de la millor manera... El meu company de feina ha decicit passar a millor vida...El disc dur de l’ordinador m’ha dit prou... Ja son 3 coses les que se m’han trencat durant el confinament i quasi que prefereixo no pensar en la quarta...


Però com tot, després m’he posat en el portàtil i m’he adonat que l’entrada d’avui és la número 400! Siiiii... la 400! Què fort...Quan vaig començar a finals del 2012 aquest bloc no em vaig plantejar quantes entrades publicaria però ara, fent una valoració d’aquests anys en el món blogeril, només puc dir que estic molt orgullosa amb el resultat.

El bloc va néixer d’una necessitat personal per donar a conèixer al meu alumnat altres continguts “extres” a les classes i he de reconèixer que el bloc s’ha convertit en una extensió d’allò que soc.  Estic molt contenta de tots aquests anys que he compartit amb el meu alumnat i, encara que no sé que ens depararà el futur, m’agradaria que el bloc continués molts anys més...
Mentre tingue il·lusió per pensar els temes, seleccionar les imatges i escriure les entrades, aquí em tindreu...fent una petita aportació al món de la creativitat.

Des d’aquí vull donar les gràcies a tots aquells alumnes que, amb els vostres comentaris, heu col·laborat en l’existència d’aquest bloc. Sense vosaltres no seria el mateix... Avui me’n recordo de tants de noms que no puc enumerar-los tots perquè em sabria greu oblidar-me d’algú de vosaltres... Moltíssimes gràcies a tots i totes per formar part d’aquest projecte. 

 
Com sempre, ens veiem en la pròxima entrada!

2 comentaris:

  1. Hola Isabel!
    Que guay, n'estic super contenta!! El blog és una gran font de creativitat i d'art, a més de valors i reflexions. Enhorabona per aquestes 400 entrades, esperem que n'hi hagi com a mínim 400 més! El blog sempre serà un lloc per a connectar amb tu i per a llegir sempre que cerc creativitat i nous projectes!
    Una abraçada molt forta, avui més que mai! T'enyor!
    Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Margalidaaaaa!😊

      Has aconseguit que plore...😪😪😪😪 Les teues paraules, com sempre, m'han arribat al ❤.

      Moltíssimes gràcies 🤗 per haver-me acompanyat en aquest projecte durant tots aquests anys des que vas fer 1r d'ESO...🤩🤩🤩🤩 Ja saps que tu eres una de les culpables que el bloc continue...🖥🖱 Veure els vostres comentaris sempre m'ha motivat per a continuar 💪💪💪💪 i aprendre de vosaltres 💖💖💖💖.

      I ara tinc risa 😂😂😂😂. De repent m'he imaginat jo, amb 60 anys, escribint en el bloc 👩‍💻 i tu, amb 42, contestant-me a les entrades...😎 Crec que seria al.lucinant...😍

      I si...jo també t'enyor!💕💕💕💕 Un plaer haver coincidit amb tu en aquesta vida...🤗

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina