divendres, 27 de març del 2020

Diari d'un coronavirus: dia 13. KEEP CALM AND...


Ja portem 13 dies confinats en casa i això ja comença a passar-nos factura, almenys a mi em passa...

La necessitat d’estar connectats i informats ens fa molt dependents de les tecnologies i passem més temps davant les pantalles, uns per feina, altres per entreteniment o simplement estem connectat tot el dia esperant que ens arriben els whatsapps... i, sense adonar-nos-en, continuem igual d’estressats com sempre però sense moure’ns de casa...



No sé si serà una senyal però fa dos dies el botó d’encendre el mòbil se m’ha trencat. Fins dilluns no vindran a cercar-lo per a reparar així que ja m’he fet a la idea que en 15 dies mínim no tindre mòbil. No vaig a enganyar-vos, encara que no soc una addicta ales xarxes socials, pensar que em quedava sense mòbil amb el qual fer fotos i whatsappetjar amb els meus amics i familiars em va donar una mica de pànic... He de reconèixer que al principi em vaig aclaparar i no vaig hiperventilar de miracle però sabeu una cosa? Em vaig recordar d’un vídeo que vaig rebre al principi del confinament i que vull compartir amb tots vosaltres.





Personalment, després d’haver vist el vídeo una altra vegada mentre escrivia aquesta entrada, em qüestiono moltes coses. Espero que també us sigue d’ajuda a vosaltres. De vegades, és necessari aturar i reflexionar, cosa a la que estem acostumats cada vegada menys a causa de la rapidesa del dia a dia.

Als meus alumnes, comentar-vos que la Plataforma “Aules” va tira – tira però per favor no vull que us agobieu. Teniu el que queda de setmana i la setmana que ve per a fer el treball que us he demanat. Ja us informaré de la data d’entrega i com heu de fer la foto al treball per a penjar-lo en el “Aules”. M’agradaria que seguiu les instruccions que us he donat a través del bloc i les que us he transmet en aquests mesos de classe. La Plàstica és un procés: heu de seguir els passos i heu de tenir bons hàbits de treball per a aconseguir una feina ben feta. Com deia la meua iaia Rosario: “Les presses no són bones” i quanta raó tenia... Les millors coses estan fetes amb temps, amor i dedicació i el que és més important: “es disfruten”. Intenteu aplicar-les i ja veureu com les coses canviaran a millor!

Per cert, si voleu crear el vostres propis missatges “Keep Calm” us deixo aquesta pàgina web on jo he creat el meu: https://keepcalms.com/ . L’aplicació és online i totalment gratuïta. Simplement heu d’anar a la part superior de l’esquera on posa CREATE i apareixerà en pantalla el procés de manera molt visual.

IMATGES: En aquest apartat, d’una banda, podreu escollir el fons que més us agrade (estan classificats per temàtiques) i d’una altra, canviar la corona per un altre disseny o un altre símbol.

TEXT: Aquí podreu canviar la seua tipografia, el seu color i la frase “Keep calm and carry on” que per defecte apareix.

PREVIEW: Us mostra com quedarà la vostra imatge final.

IMPORTANT: No heu d’enregistrar-vos però, per tal de poder descarregar-vos la imatge que heu creat, heu de posar un nom en “Your name”. Després li doneu a “Generate My Poster” i automàticament es descarregarà la imatge en el vostre ordinador.



La podeu utilitzar per enviar missatges personalitzats als vostres amics, posar-la en les xarxes socials que tant us agraden o simplement imprimir-la i posar-la en el vostre escriptori de fer feina a mode de “mantra”.

decoracion.facilisimo.com

Molts d’ànims i una abraçada ben forta per a tots i totes!
 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada