diumenge, 3 de desembre del 2023

UN CALENDARI D'ADVENT D'ANUNCIS: Dia 3

I continuant amb els espots de la Loteria Nacional ens trobem un altre anunci del dia del sorteig. El fervor per celebrar el Nadal, moltes vegades, enmascara amb eixa felicitat que ens inunda, la vida real de moltes persones. Perquè les circumstàncies de la nostra vida no canvien per art de màgia en aquesta festivitat i hi ha moltes persones que ho passen mal...

Veient aquest anunci em ve al cap, quan després d’apuntar els números amb la meua iaia Rosario, tans sols ens tocava el reintegrament de l’import de la papereta o del dècim de Loteria. Ella, malgrat la il·lusió que li haguera fet si ens hagués tocat la grossa, sempre acaba dient que “la salut és el més important” (I quanta raó tenia!) i amb això ens quedàvem...

Tots els anys, quan veig en la televisió les notícies amb les celebracions de la gent que ha guanyat un premi, m’alegro per ells com si m’haguera tocat a mi. Pensareu que estic boja però, és que les paraules de la meua iaia han sigut un meravellòs aprenentatge. Ella, quan veia la gent que ho celebrava, em deia: “Segurament els feia més falta que a nosaltres”. Francament, encara que això no es podia saber, aquelles paraules han quedat en mí i, cada vegada, que veig les notícies de la grossa no puc evitar fer un somriure i que se m’escape alguna llagrimeta... Perquè al final, el més important és COMPARTIR.


Ens veiem en la pròxima entrada!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada