dimarts, 12 de desembre del 2023

UN CALENDARI D'ADVENT D'ANUNCIS: Dia 12

Dues coses a valorar que he fet avui: Durant una guàrdia en el pati, he xutat la pilota de futbol fent el servei d’honor i, també m’he desplaçat de manera lateral amb la meua companya Reme en el gimnàs. I ara us preguntareu que té a veure això amb el calendari d’advent d’anuncis nadalencs? Doncs moltíssim, el fet de xutar-li una pilota als meus 47 anys quan mai m’ha agradat el futbol i de participar de manera espontània en una activitat d’una companya és la clara demostració de la necessitat de no perdre mai la il·lusió. Que qualsevol cosa, per insignificant que semble, ens ajuda a mantenir-nos vius i expectants a tot allò que està per venir.

I d’això en saben molts les xiquetes i xiquets. I ningú ha passat a l’adultesa sense ser xiqueta o xiquet. I jo, cada vegada tinc més clar, que soc un “Elfo”! I tu, també ho eres?


Ens veiem en la pròxima entrada!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada