dissabte, 16 de desembre del 2023

UN CALENDARI D'ADVENT D'ANUNCIS: Dia 16

El dijous me’n vaig anar en cotxe a Vinaròs. Feia molt de vent i la conducció, en alguns moments, es va tornar bastant difícil. A casa sempre m’han ensenyat que “les presses no són bones” i, quan condueixo, soc de les que pensa que el més important és arribar al destí. En l’últim tram de Benicarló a Vinaròs, quan ja no hi ha autovia, vaig viure una situació prou perillosa. Dos cotxes seguits en sentit contrari van adelantar a altres cotxes invadint el carril pel qual jo anava conduint. Vaig haver d’apartar-me a la vorera per tal de deixar-los passar.

Ahir, dins de Vinaròs, en un carrer hi havia una furgoneta aturada en un carril i, de sobte, una moto que es trobava darrere d’ella va decidir invadir el meu carril, sense mirar si venia un cotxe de cara, per tal de girar cap a l’esquerra. Una vegada més, vaig frenar per tal de deixar-la passar. El motorista va tenir sort que jo anava a una velocitat molt reduïda però, si s’haguera trobat a un conductor que haguera anat a una velocitat més alta, a hores d’ara tal vegada ja no estaria aquí.

Conduir comporta responsabilitat perquè totes les vides són importants i una mala conducció pot produir conseqüències irreversibles per a qualsevol de les persones implicades en un accident. Durant aquestes festes es produeixen molts de desplaçaments i, al final, el més important és arribar...


Ens veiem en la pròxima entrada!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada