dimarts, 16 de juny del 2020

MOLTS D'ANYS!!!


Com cada any, aquesta entrada va dedicada a Andreu i Bernat. Avui compliu 7 anys  i, per primera vegada, ho fareu fora de Palma...

M’agradaria que mai oblidésseu que sou mallorquins i que sempre tinguésseu bones paraules per a l’Illa que us va veure nàixer i que tant bé ens va acollir.

7 anys d’aventures i desventures però com sempre de molt d’aprenentatge,  ja no només de part vostra que és evident que aneu descobrint coses noves, experimentant i imaginant sinó sobretot, de part meua.

Viure un confinament de més de tres mesos amb els pares teletreballant per torns de matí i de vesprada no ha estat fàcil... Us heu acostumat a agarrar els vostres fulls de deures i fer-los a soles mentre nosaltres estàvem contestant mails, preparant presentacions o donant classe online i vosaltres, una vegada més, m’heu donat una lliçó d’adaptació increïble.

És per això que demà, per unes hores, em dedicaré a vosaltres al 100%  per tot eixe temps que no us he pogut donar durant aquesta pandèmia.

FELIÇ   ANIVERSARI!


2 comentaris:

  1. Dona'ls els molts d'anys i una abraçada super forta de part meva!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      Un any més la teua felicitació no podia faltar 🤗🤗🤗🤗. Moltíssimes gràcies! ❤❤❤❤

      A veure si acabo de corregir 📝📝📝📝 i puc preparar una entrada d'scrapbook 💗✂️ que estic segura que t'encantarà...😉

      Molts 😘😘😘😘.

      Elimina