dilluns, 1 de juny del 2020

Diari d'un coronavirus: dia 79.


30 DIES, 30 DIBUIXOS!

Imatge via Pinterest

A la fi ha arribat el dia de poder-vos contar aquest projecte que porta setmanes rondant-me pel cap! Alguns alumnes us queixeu de que no sabeu dibuixar, que no us surten les coses, que no ho sabeu fer... Doncs bé, crec que aquest projecte pot servir-vos per a començar a intentar-ho i veure que no és tan complicat. Per tal que no tingueu temor a eixe full DIN A4 en blanc, realitzareu els dibuixos en una mida xicoteta, exactament de 4 cm d’amplada per 5 cm d’altura.

Cada dia publicaré una entrada amb el dibuix que heu de fer i, quan acabarem el mes, tindrem 30 dibuixos diferents amb els quals realitzar una composició en una cartolina de mida A3 (29,7 cm x 42 cm) amb la que decorar, per exemple, la vostra habitació de manera personalitzada.

Per tal que la composició final tingue un estil personal i harmoniós, jo us recomanaria que utilitzeu sempre el mateix material per a realitzar els dibuixos. Podeu fer l’esbós amb un llapis HB i després passar-lo a retolador, rotrin, inclús bolígraf!


Imatge via Pinterest


Vull finalitzar l’entrada  felicitant dues de les persones més importants de la meua vida: els meus pares que avui fan 45 anys de casats. I, des d’aquí, vull agrair-los públicament tot el que m’han aportat. Perquè, encara que soc filla única, no m’han malcriat però han sapigut donar-me en cada moment el que necessitava. I quan demano la seua ajuda, sempre estan, sense esperar res a canvi. Són el meu referent i, com parlava en l’entrada d’ahir, un espill en el que mirar-me i cadascun d’ells, amb la seua personalitat, m’han ensenyat moltíssimes coses. Des d'aquí, MOLTÍSSIMES GRÀCIES!


Ens veiem en la pròxima entrada!

2 comentaris:

  1. Hola Isabel!
    Que guay! Intentaré fer-ho cada dia, i quan acabem te'n mandaré una foto!
    És una bona idea per a passar una bona estoneta cada dia!
    Una abraçada,
    Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      Siiiii...Com tu bé dius és una manera de passar una bona estona i en la seua execució no s'ha d'invertir molt de temps...🕧🕜🕜🕗🕓🕓

      La idea era que els meus alumnes la facen i que després m'ho envien i penjar el resultat en el bloc però, no sé si la proposta tindrà molt d'èxit...🤣🤣🤣🤣

      Estaré encantada de rebre els teus dibuixos!❤❤❤❤

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina