dimecres, 1 de maig del 2019

Pròximament...


Isabelcogollosferrer©2019

8 comentaris:

  1. hola som en marc kuhalainen cardell de 1r eso b i volia dir que tinc ganes de saber que es aixo
    adeuuuuu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marc!😍

      Estic preparant l'entrada 🙆‍♀️...Mentre l'acabo, aneu mirant el bloc perquè publicaré alguna entrada...🖥🖱

      M'encanta l'efecte sorpresa...🤣🤣😂🤣

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel!
    Com t'agrada tenir-nos intrigats, eeh���� Ja estic nerviosa de saber què és això de comando scrapbook...
    Una abraçada, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      D'això es tracta...de mantenir la intriga i emocionar-nos 💖💖💖💖 en les coses petites del dia a dia 🤗🤗🤗🤗.

      Il.lusionar-nos amb nous projectes 📝📝📝📝 i mantenir les ganes d'aprendre 📷🎬💡👩‍💻👩‍🏫. Tenir curiositat 🔎🔍 i saber observar amb una altra mirada 👁👁...Això és el que intento aplicar dia a dia tant en l'àmbit profesional com en el personal 😍😍😍😍 i els dies que sóc conscient de que ho aconsegueixo sóc feliç 😄.

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  3. Hola, Isabel!
    Som en Jhonatan Luzuriaga de 1rB M'intriga aixo del Comando Scrapbook.
    Será algo molt creatiu, adeu! 👋

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,Jhonatan!😁

      Ja falta menys per a descobrir l'enigma 🧞‍♂️🧞‍♂️🧞‍♂️🧞‍♂️. Estic preparant l'entrada 🖥🖱. Esteu molt atents!🤩🤩🤩🤩

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel!!
    Soc na Marina Juanico!! I sa veritat, tenc moltas ganas de saber com a quedat tot aixó a n'es final!! Es resultat que tenc me encanta! Bueno dit aixó, esperaré a que ho acabis de publicar, adeeu!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!😊

      Sé que estàs impacient 😅. Estic intentant acabar-la el més prompte possible 😉 però estic corregint làmines 📝📝📝📝 i em falta temps 😫😫😫😫. Espero que us agrade el resultat.

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina