dilluns, 6 de maig del 2019

Una dosi de creativitat...


Feia temps que no publicava els dibuixos que els meus alumnes estan realitzant en el racó creatiu de classe així que he decidit mostrar-vos alguns dels dibuixos que han realitzat. En aquest cas, se m’ha oblidat fer una fotografia de l’element que jo havia introduït prèviament però, trobo interessant que observeu com els alumnes han aconseguit integrar-lo en el seu dibuix.

Aquí teniu algunes de les creacions on podeu observar que el color s’ha convertit en un dels elements més expressius i que la seua presència transmet alegria al resultat final.


Camila Montoya Gonzaga © 2019

Pepi Fernández Verdera © 2019

Valeria Martín Herrera © 2019


Però el color no només transmet alegria, també transmet altres emocions com la tristesa o la temor. Unes emocions que també estan presents en el nostre a dia a dia, i que a l’igual que l’alegria, formen part del que és la vida i que millor manera d’expressar-les que a través de la creació artística.


Nicole Jhenny Flores Rojas © 2019

Nathalie Quezada Mantilla © 2019


Estic molt contenta del treball que esteu realitzant. Ànims a aquells que encara no heu participat en aquest projecte, ja no us queda res per mostrar el vostre talent artístic!

Ens veiem en la pròxima entrada!


6 comentaris:

  1. hola som en Marc Kuhalainen Cardell de 1r ESO B i volia dir que tots els dibuixos son molt interesants i creatius, ah, i s'integren a la perfeccio.
    adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marc!😊

      La veritat és que em sorpreneu cada dia més amb la imaginació que demostreu en aquest racó creatiu...🤗🤗🤗🤗

      Quan veig els resultats m'emociono ❤❤❤❤ perquè cadascú de vosaltres, a la vostra manera, expresseu moltíssim en menys d'una hora ⌛⏳⌛⏳ i penso en tot allò que podríeu aconseguir...💪💪💪💪

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel!!
    M'encanta aquest apartat del bloc perquè podem veure com a partir d'un simple element cadascú crea una làmina diferent, que demostra la seva creativitat i imaginació!
    Tots els dissenys són unics i genials!
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      Aquest quadern viatger va ser una de les idees 💡💡💡💡 d'aquest curs per a fomentar la creativitat en els meus alumnes 😎. Ara que arriba final de curs, em pregunto 🤔 si amb el racó creatiu he aconseguit que els meus alumnes creguen que TOTS són creatius i que tan sols han de practicar més per a augmentar la seua creativitat...💖💖💖💖

      Tinc una entrada pendent sobre un objecte que vam crear per a fomentar la part creativa però crec que me la reservo per a setembre i així poder-a mostrar als meus alumnes del curs que ve...😅

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  3. hola soc na pepi de 1resob gracies per subir una foto de el meu dibuix de la llibreta
    del raco creatiu ya se queel dibuix era molt simple pero me esforçare molt per passar aquest curs sobre tot amb les lamines y amb tot

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Pepiiiiii!🤩

      Gràcies de res 🙋‍♀️. L'he posat amb molt de gust 💖💖💖💖. Eixe dibuix et defineix a la percepció: tímida com una papallona 🦋 però una nina molt alegre amb un fons molt bo 😊.

      Em faria molta il.lusió que fésses un esforç final 🙏🙏🙏🙏 per a aprovar l'assignatura. Jo confio plenament amb tu 🤗🤗🤗🤗 i amb la capacitat per poder acabar les làmines 💪💪💪💪. Així que ànims i endavant!👏👏👏👏

      Molts 😘❤😘❤😘, Isabel.

      Elimina