dilluns, 20 de maig del 2019

# instabloc_Palau_Almudaina

Isabelcogollosferrer©2019

Aquí va una altra entrada per donar-vos idees sobre quins llocs podeu visitar en Palma. El Palau de l’Almudaina és un d’ells. Podeu consultar els horaris de visita en la seua pàgina web (https://www.patrimonionacional.es/real-sitio/palacio-real-de-la-almudaina). Us informo que dimecres i dijous és gratuït per a residents i que val la pena visitar-lo.

Isabelcogollosferrer©2019


De vegades, no valorem suficient aquelles coses que tenim al nostre abast i pensem en viatges a l’estranger quan, en realitat, on vivim hi ha moltes meravelles per descobrir molt a prop de nosaltres. Amb això no estic en contra de viatjar. A mi personalment m’encanta descobrir noves ciutats i països però crec que també és important valorar el nostre patrimoni i gaudir-lo.

Personalment, aquesta visita en dimecres em va ajudar a desconnectar de la feina i del meu dia a dia i, quan em vaig endinsar en les estances del palau, és com si em trobes en un altre lloc i una altra època. Les vistes des de la terrassa són espectaculars. Animeu-vos. A bon segur us agradarà!

Ens veiem en la pròxima entrada!


2 comentaris:

  1. hola, som en Marc Kuhalainen Cardell i jo hi he anat a l'Almudaina i personalment a jo em va encantar.
    es vera que hi desconectes de tot, te traspasses a un altra época i te unes vistes maravelloses.
    volia recomanarte (si no has anat ) els banys àrabs, que son molt guapos.
    adeuuuuuuuu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marc!😊

      Gràcies per la recomanació 🤗. Crec que vaig anar al principi d'arribar a Mallorca allà l'any 2005...😅 però tornaré a anar amb els nins...🧒🧒

      Qualsevol altra recomanació serà benvinguda 🤗. Vull aprofitar al màxim els mesos que em queden en l'illa...😍😍😍😍

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina