dilluns, 29 d’abril del 2019

# instabloc_Jardins_Marivent

Isabelcogollosferrer©2019


Aprofitant que ahir va sortir molt bon dia, després d’anar a votar, vam decidir pegar una volteta i gaudir dels rajos de Sol que tanta energia aporten...Així que ens en vam anar a veure els jardins de Marivent.

La gent que ja els havia visitat, em va comentar que són petits i que no són res de l’altre món però a mi, personalment, em feia il·lusió veure’ls. És cert que no són grans i que la passejada dura molt poc però, l’estona que vam estar, vaig sentir molta tranquil·litat i el moment “sense pensar” em va sentar de meravella.

Si voleu anar, crec que aquest mes és perfecte ja que suposo que després, amb l’arribada del turisme a l’illa, serà més complicat poder-los gaudir amb tranquil·litat i fer fotos. Així que ja teniu un pla més que podeu afegir al vostre llistat i que és totalment gratuït!

Isabelcogollosferrer©2019

Ens veiem en la pròxima entrada!

2 comentaris:

  1. hola som en marc kuhalainen cardell i volia comentar que mai he anat a aquests jardins pero els he trobat preciosos, amem si vaig algun dia.
    adeu!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marc!😄

      Com ja he explicat no són molt grans però es passa una estona molt agradable...💖💖💖💖

      Segur que t'encanten...🤗🤗🤗🤗

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina