dimarts, 8 de novembre del 2016


Segurament molts de vosaltres coneixereu la moda en instagram de fer un resum amb les imatges més rellevants per als usuaris al finalitzar cada mes. Doncs, a partir d’ara, podreu trobar una secció en el bloc amb l’etiqueta “instabloc” en la qual podré compartir amb vosaltres una de les meues afeccions preferides: la fotografia. I quina millor manera que mostrant-vos alguns dels llocs que visito, algunes fotografies realitzades en els meus viatges o simplement aquelles coses que m’agraden i que puc trobar en el meu dia a dia.

Aquestes imatges en concret són en la finca del Galatzó. L’heu visitada alguna vegada?

Isabelcogollosferrer©2016

18 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    Al fi ens has desvellat la sorpresa!!
    Em pareix una idea genial això de l'instabloc, així podrem posar més coses en comú i coneixer-nos més!
    Jo crec que no hi he estat mai, al Galatzó, però n'he sentit a xerrar, perquè al meu oncle li encanten les excursions, i sempre ens esta xerrant de llocs com aquest!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Estic molt contenta 😊 amb aquesta nova idea, com tu bé dius, ens servirà per poder compartir més coses.

      Per cert, la finca de Galatzó és 100% recomanable i a tu que t'agrada tant viatjar i fer excursions t'encantaria. Has d'intentar convèncer els teus pares per tal d'anar amb la teua germana 👭.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel, soc n'Esperanza
    "Insta bloc"... M'agrada com sona , m'havies deixat amb molta intriga!!
    I sobre el de Galatzó, sa meva resposta es un SI.
    He anat amb el meu antic colegi i per a mi es molt interesant anar-hi i estar amb contacte amb sa natura.
    que et vagi bé!!!!!
    ADÉUU,i petons.
    -Esperanza-

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Esperanza!

      Benvinguda oficialment al bloc!👏👏👏👏. Estic molt contenta 😊 de veure que poc a poc aneu animant-vos a participar i donar les vostres pròpies opinions sobre els temes que es tracten en el bloc.

      A partir d'ara espero veure més comentaris teus en pròximes entrades. I estic totalment d'acord amb tu quan descrius la visita a la finca de Galatzó com una autèntica trobada amb la natura!🌳🌿🌳🌿

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel!!
    Som na Arianna de 1r eso e.Me encanta aquesta Nova idea💪.Crec que tendrá molt bona fama🎆.
    I sobre el Galatzo ....Com Jo som de poble...🐷🐐🐹Me encanta!!!Vaig anar amb el meu colegi📕✏ i me va encantar.Em resum me encanta la naturaleza🌲🌳Bueno esper la teva contestació📞📲Me estic tornant loca amb els emoticons!!?? 😕😜
    Molt de bessets😍😘
    Nos veim dema✋👌👍

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Arianna!🙄

      M'acabes de deixar al.lucinada 🙃 amb el control que tens 🙈👈 de les emoticones 😂😂😂😂...

      Espero que la gent 👬👭👬👫👫👬 s'anime amb aquesta nova idea 💡 i comente més les entrades 📩📩📩📩 del bloc 💻.

      A mi el Galatzó em va encantar 😍. Mallorca té llocs preciosos ❤ i estic disposta 💪 a descobrir-los 🔍🔍🔍🔍.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel soc na Sara de 1 ESO E. EStic desitjant veure mes entrades de la nova etiqueta "INSTABLOC", em pareix una idea molt brillant i creativa amb conjunt amb el NOM ,, faras que tothom estigui penjat al teu bloc , com jo i na Ariannna , o aixo crec a que si Arianna?
    Sobre lo de Galatzo , vaig anar amb l^escola , em vaig enamorar de com estava amb el contacte amb la natura em va agradar moltisim , vaig poder disfrutar del paisatge que me envoltava amb molta aprentatge . Esper que em contestis , i que en el bloc poguem comentar un munter de coses i veure uns altres paisatges que MALLORCA es molt preciosa , com tu ho dius.
    PETONETS,SARA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sara!

      D'això es tracta...de tenir-vos enganxades al bloc 😂😂😂😂. M'encanta veure tant d'entusiasme 👏👏👏👏! Estic supermegahipercontenta!😊

      I sí, he de reconèixer que tenim molta sort de tenir una illa tant bonica. I 💟 MALLORCA.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
    2. Hola Sara✋
      Crec que tens rao 👍perque esteim tots enganxats al blog📲📱🔍Jo estic cada día mirantlo i supos que tu tambe 😜
      Molta de bessets😘😍

      Elimina
  5. Hola Isabel.
    Soc na Paula de 1r eso E.
    Aquesta idea de INSTABLOC és molt xula.....Jo em vaig quedar molt intrigada.
    El Galatzó és un lloc molt guapo per anar a fer-hi una excursió, jo hi he anat un parell de vegades amb el GOB.
    Besos, Paula.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      M'alegro 😊 que us haja agradat la idea 💡... A partir d'ara aniré intercal.lant aquest tipus d'entrades amb altres de manualitats i scrap ✂💮🎀.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  6. Hola Isabel soc na SARA de 1 ESO E.
    Sobre la fotografia penso el mateix que tu , no se perque, pero, m^ agrada, i segur que aquelles persones que tenen INSTAGRAM o SNAPCHAT o... qualque cosa mes tambe li agradaran o aixo crec , pero, crec que aquelles persones, no li agraden els tipus de fotos que a mi m^ agraden o a tu o a mes gent d`aquest bloc , com fotos del paisatge que ens en volta per poder percebre el hi ha devora nostre , els objectes que se troben devora nostre ,...I segurament ells, selvies!! amb gent , rient o poosant . AIXI ES LA MODA DE AVUI EN DIA , no hi ha mes remei !!!
    Petonets, SARA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sara!

      El tema dels selfies és per fer una entrada 💻🖱! De fet...alguna cosa pensaré sobre aquest tema.😊

      No tot el món 🌎 empra l'instagram per a fer-se només selfies 👧👧👧👧 però sí és cert, com tu comentes, que la gent tendeix a fotografiar-se 📸📸📸📸 amb els looks de cada dia 👗👚👜👢👒 i penjar-los a les xarxes socials. He de reconèixer que jo, per més que ho intente 😂😂😂😂, els únics selfies en els quals surto bé són fent carasses variades 😶😑😉😣😮😜...

      Gràcies per les teues reflexions i seguir comentant 🤗.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  7. Hola!ostras insta bloc sona be!😂 q guapa sa casa no hi he anat...encara😁

    ResponElimina
  8. Hola!ostras insta bloc sona be!😂 q guapa sa casa no hi he anat...encara😁

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nupur!

      Gràcies pel teu comentari 😊. Prompte hi haurà nova entrada en el bloc 😉. Estigues atenta!

      Molts besets 😚😚😚😚 i bon cap de setmana!🌼🌼🌼🌼

      Isabel.

      Elimina
  9. Hola Isabel. Quina convinació més xula. Es una pasada. 👍😀😄😁

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Joana!😊

      Moltíssimes gràcies pel teu comentari 😉. Espero que estigues atenta a pròximes entrades.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina