dimecres, 16 de novembre del 2016

1r d'ESO: Secret garden...

Amb aquesta idea començarem la segona làmina del curs. A qui no li agradaria tenir un jardí secret i personalitzat on desar els nostres petits tresors. Partint de la idea de la il·lustradora Johanna Basford (https://www.johannabasford.com/), crearem un jardí secret amb la fulla que cadascun de vosaltres heu seleccionat del patí. 

Imatges via google

Una vegada la textura haja estat elaborada a través de la repetició de la fulla seleccionada, introduirem en la làmina un element nou i diferent. Però el final no us el puc mostrar ara, haureu d’esperar a les pròximes classes de plàstica.


TO BE CONTINUED...


12 comentaris:

  1. Hola Isabel soc na SARA de ESO E . He estat mirant la web Johanna Basford i he pogut poder mirar un dels seus tutorials, pero, quan vaig obrir , va començar, vaig entendre poca cosa , es que estava en ENGLISH , i com no soc una experta en ingles , nomes vaig observar com pintava , i em vaig sorprendre mai havia vist una rapidesa al pintar , tambe em vaig donar compte de com feia que la llum quedava perfecte amg el entorn , quan pintava combinava colors calids i freds ,normalment calids i lo feia molt be que es podia pensar que el dibuix era 3D. Esper que ens desvelis el secret jAAAAA!!!!! LA imatge de les fulles estaven ben localitzades, i pareixien com si estaven caen-se de un arbre i les fulles eren totes iguals pero de diferent tamany .Esper que ens desvelis el secret jAAAAA!!!!!
    PETONETS , SARA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sara!

      Jajaja... Crec que enguany fareu un màster de paciència ☺ amb la profe de plàstica 🖼🎨...Primer han de veure 👀👀👀👀 l'entrada més alumnes👦👧👨👩👨👧👧👦 i després heu de dibuixar les 🌿🌿🌿🌿 en la làmina!

      Però tranquil.la. Abans de 🎄, tindreu la resposta 😂😂😂😂.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  2. uuau! perdona la tardança pero no arrib a casa fins les 16:30 o 17:00 i no tenc wifi...no hi havia pensat amb aixo de un jardí secret esper que aquesta em surti millor q la primera!la fare el millorque pugui.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nupur!

      Segur que aquesta làmina sortirà millor 💪💪💪💪! El més important és tenir actitud i ser constant en les feines.

      Ja veuràs com esforçant-te els teus resultats milloraran i cada vegada et sentiràs més satisfeta amb el treball realitzat 😊.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel!!
    M'ha encantat aquesta entrada! M'encanten les mandales, i aquestes eren suuper xules! Quan vaig a Tiger no puc evitar comprar-me un llibret de mandales, són taan xules!!
    Jo ara tenc un scrapbook quasi acabat: només me queden dues làmines, i no tenc temps per acabarles!
    Tot d'una que el tengui acabat, miraré d'ensenyar-te'l jiji!!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Què guai que faces scrap 🎀✂. Segur que t'està quedant genial 😊. Ja tinc ganes que me'l mostres 👀 (Al segon esplai segur que em localitzes en el despatx 🤗)!

      Espero que d'alguna manera el bloc t'haja servit d'inspiració 😎. Estic molt contenta de seguir poder parlar amb tu a través de les entrades 💻🖱. L'altre dia ho estava pensant: els alumnes 👦👧👧👧👦👦 solen comentar el bloc durant el curs que tenen plàstica 🎨🖼 i després se n'obliden o simplement perdent l'interès 😒, tu en canvi continues fent les teues aportacions i m'ajudes 💗💗💗💗 amb els teus comentaris a treballar els continguts de les entrades. Moltíssimes gràcies per estar ahí. Crec que et faré membre honorífica del bloc 😉.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
    2. Hola Isabel!!
      A mi m'encanta el teu blog i clar que m'ha servit d'ajuda!!💖 A mi em continues intrigant amb cada entrada!! Tot d'una que tengui l'album acabat vendre a mostrar-te'l😉!
      La meva germana m'ha ajudat a fer-lo, a ella també li encanta l'scrap i de vegades li mostro entrades teves i ella fa manualitats amb les idees de les teves làmines!🎉
      Moltíssims besests, Margalida💞😍

      Elimina
    3. Ai, Margalida!

      Què contenta estic de sentir-te dir això!Mil gràcies!💟💟💟💟

      Elimina
  4. Hola isabel✋
    Ja nos has tornat a deixar amb intriga una altre pic😕🔍Me encanta la idea de el jardi secret👍👌Hem pareix molt intentant i pot ser molt divertit🎆🎇Segur que aquesta lámina me surtirá millor que l'altre☑🔝.I ademes me encanta que tratem amb la naturaleza perque crec que es molt importar.
    Per cert som na Arianna de 1 eso E no te he pogut contestar abans perque he estat un poc liada
    Una bessada i nos veim dema😘😍

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Arianna!

      Jajaja 😂😂😂😂. No ho puc evitar...M'encanta veure les vostres cares de curiositat i llegir els vostres comentaris ja que noto la impaciència en les vostres paraules!😊

      Estic segura que milloraràs el resultat i que a final de curs tindràs un àlbum ple de records i de creativitat!🖼🎨

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel , soc n'Andrés, pareix molt interessant aixó del jardí secret, a jo m'agardaria tenir un.Crec que fer una textura amb la fulla que he triat pot quedar molt bé però pot ser que sigui un poc difícil.
    Fins demà.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Andreeeeeés!

      Crec que és una idea molt interessant que pot donar-li un toc diferent a l'àlbum 😊.

      En quan a la fulla que has escollit ja veuràs com resultarà ideal per fer aquest jardí secret 🌲🌳🌲🌳. Estic segura que et quedarà genial.

      Ens veiem demà a classe 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina