dilluns, 21 de novembre del 2016

Preparats?

I a la fi podeu descobrir que el tema d’aquesta entrada va sobre...SCRAP i, més concretament, sobre el primer àlbum d’scrapbooking realitzat per a la vostra professora de plàstica.

Els alumnes de cursos anteriors ja coneixen la meua afecció a l’hora de personalitzar regals. Considero que l’acte de regalar és demostrar a l’altra persona com és d’important en les nostres vides. Crec que les persones, quan rebem aquest tipus de regal, ens agrada més perquè reconeixem en ell un temps invertit en la seua confecció i una dedicació de la persona que ens fa el regal. Així que quan ens van invitar a l’aniversari de Lucía, una amigueta dels meus xiquets, vaig decidir fer alguna cosa més personalitzada que en un futur pogués tenir com un record d’aquesta etapa que havia compartit amb Andreu i Bernat.

I vaig començar a mirar tot el material que havia anat comprant poc a poc i a escollir aquelles fotos més significatives de tots tres aquests primers anys de la seua vida i he de reconèixer que vaig gaudir molt mirant com havien crescut i recordant el temps que havien passat junts en el parc.

En primer lloc us mostro la portada de l’àlbum amb paper reciclat. Com podreu observar en ella apareix el rosa, un dels colors favorits de na Lucía combinat amb el groc.


La primera pàgina l’he reservat per a una petita dedicatòria en nom d’Andreu i Bernat per a que Lucía tingue un record del temps que han compartit junts i, al mateix temps, em serveix d’introducció a la història que després conten les imatges. 


És molt important que hi haja un nivell de coherència entre les imatges escollides i els elements decoratius de les pàgines on aquestes van ubicades. Com podeu apreciar en aquest cas, s’ha relacionat el paper decoratiu de núvols amb un globus.


En la majoria de pàgines s’ha realitzat una composició combinant papers decoratius i washi tape la qual cosa ha aportat molta varietat i llibertat a l’hora de dissenyar l’àlbum. Com podeu veure, les ferratines ajuden a reforçar el missatge com succeeix amb el títol de la cançó “She’s a beautiful girl” emprada en la següent composició.


En ocasions, el paper decoratiu no ha ocupat tota la pàgina de l’àlbum per cercar un resultat diferent i que aporte creativitat al disseny de les pàgines. Justament, sota la paraula “Together”, he col·locat tres soldadets de plom que fan referència a tots tres. També resulta interessant combinar papers, que en un principi, són molt diferents respecte als motius que contenen però que ajuden a trencar la monotonia de l’àlbum i aporten un toc més creatiu al disseny.


Utilitzar el mateix motiu com el puntejat però de mides diferents també aporta un punt diferent a les composicions i l´ús d’elements del mateix color ajuda a crear un contrast entre els diferents materials emprats en la pàgina.


La utilització de washi tape ajuda a crear l’efecte de paper decoratiu sense haver d’abusar massa del primer. Els botons, un altre recurs molt emprat en l’scrapbooking, ajuda a aportar un toc més artesanal a l’àlbum.


Utilitzar papers i whasi tape amb la línia com a motiu però amb inclinacions diferents aporta un to divertit a les pàgines com podeu comprovar en les següents composicions.



De vegades, resulta interessant no omplir tot l’espai amb els materials decoratius i deixar espais que deixen veure la base de l’àlbum ja que no convé sobrecarregar excessivament una imatge si no és necessari.


Com podeu observar, les ferratines aporten moltes possibilitats a l’hora de fer scrap i podem combinar lletres i textos diferents per tal de reforçar el missatge que es fa palès a través de les imatges.


La utilització de diferents papers dins d’una mateixa pàgina és un recurs a tenir en compte que, juntament amb l’ús del washi tape, pot aportar un toc divertit depenent de la temàtica tractada.



Per finalitzar, he acabat l’àlbum amb un “To be continued” perquè com vosaltres ja sabeu; hi ha amistats que duren per sempre!


Espero que us haja agradat l’entrada!



45 comentaris:

  1. Ppppppfffffff!!!!!!
    Quin feiner
    Mesomenys això es el que hem de fer.No?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Joseeeep!

      Siiiii...Veig que has captat la idea!😂😂😂😂

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel
    No deixes de sorprendem amb totes aquestes coses que fas!!Estic d'acord amb tu sobre els regals originals perque cadascun som diferents que els altre.Crec que amb un poc de paciencia i dedicacio ens poc quedar el scrarbook molt guapo.A Jo me encantan ela albuns pero aqueste ha enamorat.A i per cert....Avui la meva mare me incribira al concurs de fotografía...Hem podréis dir un parell de consells per favor?? Crec que lo mes important es participar.
    Molts de bessets😘😍
    ~1 eso E~

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Arianna!😊

      Moltíssimes gràcies per aquest comentari tant bonic sobre l'entrada 😍😍😍😍. Les coses, ja que les fem, hem de fer-les el millor possible. D'aquesta manera sempre estarem satisfets amb allò que fem 😉.

      Estic molt contenta que t'hages decidit a participar en el concurs de 📷📷📷📷.

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel soc la Joana. Es una pasada d'album scrapbook. Et va quedar genial. Esper que jo pugui igualar el teu nivell

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Joana!😄

      Segur que amb actitud i dedicació aconsegueixes un bon àlbum!📒

      La veritat és que li vaig dedicar molt de temps 🕛🕧🕟🕢 però va valer la pena veure la cara de Lucía i la de sa mare al veure'l 👀👀. Els va encantar!😍😍😍😍.

      Moltes gràcies pel teu comentari!

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  4. Hola,Isabel
    Soc n'Esperanza i mare meva al veure tot aixó me he quedat
    A-L-U-C-I-N-A-D-A.
    Sa combinació de materials,composicions i formes marquen el resultad,de veres que t'ho dic t'ha quedat genial.
    I la textura que fa a cadascuna de ses pàgines...totes diferents pero amb el teu toc en totes i cadauna de les dites (pàgines)
    Com amb uns materials quasi escencials pots crear algo tan bonic i original,no?
    Tant de bó em quedi tant bé com tu.
    Bé,adéu i petons
    -ATENTAMENT
    {Esperanza}
    [de 1r d'ESO E]

    ResponElimina
  5. Hola, Esperanza!😊

    Moltíssimes gràcies per aquest comentari. M'ha encantat 😉.
    Eres I-M-P-R-E-S-S-I-O-N-A-N-T!
    Estic molt contenta de com esteu aportant una part vostra en cadascun dels comentaris que realitzeu en el bloc. A més, sou molt sincers i és una cosa que m'encanta!😍😍😍😍

    He fet aquesta entrada per a que vegeu com combinant els diferents elements podem realitzar àlbums molt creatius i originals 💟💟💟💟.

    Moltes besets 😚😚😚😚 i ens veiem demà a classe, Isabel.

    ResponElimina
  6. Hola Isabel 😉, soc na SARA . Igual que na Esperanza , despres d^ haver vist l^entrada em vaig quedar molt E-M-B-E-L-E-S-A-D-A amb les IMATGES . Les idees per poder cooncordar els records del teus XIQUETS amb na Lucia han sigut de lo mes original , les paraules CLAU , els colors ( tan com el wash tipe , els fondos , les ferretines , ...) , els dibuixos/ferretines que cooncorden amb les paraules clau,...
    Jo tambe penso que els regals son molt originals , son com una gratitud de el que em passat i com ho em passat . Tambe el que es fixa la gent es si el regal ho has fet tu o el tambe importa es si es molt original , pero hi ha gent que noque nomes li importa la dedicacio , perque quan mes dedicacio li poses es el mateix de que quan vols a aquesta persona . Jo sense discutir dic que l^album es mes, que original , i segurament a na Lucia li ha agradat moltisim. Esper que em quedi com a tu😍😍😍😍 . Pero hi ha persones que nomes li importen els regals , nomes en el mes original ,... Aquelles persones no saben el que es AMOR/COMPANYISME , pero no en el sentit de que te agrada el regal perque es molt original , sino que nomes te importa el regal , no la celebracio ni el temps que han passat junts . Volvent al tema de l´album , suposo que farem aixo , ara estic pensant que fer per el tema de les fulles : posar dues o una foto diferents i posar un whas tipe que si no recordo malement pot ser que ho tengui na Joana. ESPER QUE EM QUEDI COM TU!!
    PETONETS 😚😚😚😚 ,SARA😍😍

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sara!😉

      Moltíssimes gràcies per aquest comentari 😘. Estic feliç 😊 de veure les vostres opinions sobre l'entrada perquè veig que ja esteu entenent què és l'scrapbooking 📓✂💮⭐.

      Estic segura que fareu un treball genial però heu de pensar que serà una feina diària i que al final de curs tindreu la recompensa: el vostre primer àlbum d'scrapbook!💟💟💟💟

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  7. Oostraas!es super original me encanta!
    Aixo ho vull fer ja!!!
    ME QUEDAT FORA PARAULES...jajajaja...
    Molts besets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nupur!😊

      Així m'agrada 💪💪💪💪, amb entusiasme 😂😂😂😂.

      Moltíssimes gràcies pel teu comentari tant curt però a l'hora tant expressiu 😉.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  8. Hola Isabel!!
    M'encantaaaa aquest album!! Ha quedat super bé!!
    Jo en el meu album també he utilitzat paper decoratiu, i he utilitzat un tamany un poc més groç que el d'un fol perquè les fotos hi cabessin millor. M'han agradat molt la pàgina que posa "adore", i la que té el globus. Jo ja estic pensat com aplicar-ho al meu album, jajaja... I tinc una pregunta: les lletres que formen les paraules "joy", "happy" i "love" les has fet tu? Perque m'encaanteen!!
    Segur que a la nina li agradara moolt (sobretot quan ja sigui un poquet més gran, jeje), i a la seva mare meeees!! Jajaja..
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      Em faltaves tu per comentar 💟💟💟💟. M'alegra que t'haja agradat l'àlbum 📓. Tot el material emprat l'he comprat en botigues com ara Sfera i Tiger. Aquestes lletres que t'han agradat tant no les he fet jo 😅, les he comprat en una botiga de decoració que es diu CASA i que es troba en el carrer Aragó (molt a prop d'un Mercadona). Una alumna de l'any passat me les va recomanar 😉 i la veritat és que són espectaculars 💗💗💗💗.

      Ja tinc ganes de veure 👀 el teu àlbum 📓. A veure quan passes pel despatx i me'l mostres 😍.

      Molts besers 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
    2. Hola!!
      Jo també he comprat material a tiger, hi venen coses moolt xules! A CASA jo m'hi vaig comprar unes lletres grosses de fusta, que vaig decorar i que ara tenc a la meva habitació! Per desgràcia, el meu àlbum segueix igual, nomes em falten dues pàgines per acabar-lo, però lo primer és lo primer, i tenc molts examens! :( Pareix que aquest cap de setmana es presenta més tranquil, i segurament podré fer alguna làmina!! :)
      Molts besets, Margalida

      Elimina
  9. Hola, Margalida! 😊

    Totalment d'acord. Primer les obligacions 😘😘😘😘.

    Ja me l'ensenyaràs.😙😙😙😙

    ResponElimina
  10. Respostes
    1. Hola, Marta!😊

      Moltíssimes gràcies pel teu comentari 😉. Segur que a final de curs tens un àlbum genial 📓. És qüestió de posar-se fer feina 💪💪💪💪!

      Ens veiem demà a classe!

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  11. Hola soc en Yoel de 1r ESO A (un altra vegada)
    cada vegada estic més sorprès per aquest blog i per les activitats que hi ha a les entrades. Realment, esper que poguem fer alguna activitat d'albums com mostres en varies publicacions...
    FELIÇ ANY NOU A TOTS!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Yoel!😆

      Cada vegada m'agraden més els teus comentaris 🤣🤣🤣🤣. Crec que vaig a nombrar-te encarregat del bloc...

      Estic contenta que el contingut del bloc us resulte interessant 💟✂💟✂. Aquesta és la idea. Al no tenir llibre de Plàstica, el bloc es converteix en el vostre llibre virtual de consulta 😉.

      Amb aquests comentaris, em sento amb forces 💪💪💪💪 i motivada 💃💃💃💃per a publicar noves entrades 🙆🙅🙋.

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  12. Hola,sóc na Maria Paredes de 1ESO A. M’encanta aquesta entrada, trob que es molt interesant per fer un regal !!!

    ResponElimina
  13. Hola, Maria!😊

    Aquest àlbum 📘 és el primer que vaig realitzar 💟✂💟✂ i la veritat és que estic molt contenta 😃 amb el resultat.

    Vaig comprar un àlbum fet amb paper craft en la portada i després el vaig decorar amb molts de papers, washi tape i ferratines! M'ho vaig passar genial i a la nina li va encantar!❤❤❤❤

    Generalment aquells regals 🎁🎁🎁🎁 personalitzats i fets a mà són els que més agraden per això jo, sempre i quan és possible, intento regalar coses fetes per mi.

    Molts 😚😚😚😚, Isabel.

    ResponElimina
  14. Hola soc en samuel de 1ESO A, aquesta entrada ma quedar alusinat😱 peque es molt única

    FELIZ 2018🤗🤗🤗🤗

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Samuel!😊

      Com he comentat abans 💻🖱, aquest àlbum és el primer que vaig fer 📙 i la veritat és que m'ho vaig passar molt bé fent-lo 😄.

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  15. Toni jorda 1r D
    Aquesta es la entrada que mes m'a agradat perque estic d'acord amb quasi totes les paraule escrites, ja se, inclús a qui li regalaré. Que guayyy!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Toni!😀

      Et noto molt il.lusionat!👏👏👏👏 Ànims!💪💪💪💪

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  16. Hola Isabel, soy Estalin de 1D me a gustado mucho esta entrada la idea es muy original la decoración es muy bonita

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Estalin!😃

      M'alegra que t'haja agradat l'entrada 💻🖱. Ara ja pots anar pensant 🤔🤔🤔🤔 en com aplicar-les al teu àlbum!

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  17. Hola Isabel soc na Natalia Busquets de 1r Eso A.
    SIIIIII ma encantat la entrada scratbook molt xula esper que a jo me quedi igual jiji ADEU¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Natalia!😊

      Segur que et queda genial!🙃 Continua treballant 💪💪💪💪 com has fet en el primer trimestre 😉 i ho veuràs en els resultats!❤❤❤❤

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  18. Hola Isabel, en aquesta entrada me agradat molt lo de acabar amb to be continued i me pareix bona idea deixar un poc en blanc

    ResponElimina
  19. Hola Isabel, en aquesta entrada me agradat molt lo de acabar amb to be continued i me pareix bona idea deixar un poc en blanc

    ResponElimina
  20. Hola Isabel soy Alvaro de 1°A esta entrada me ha parecido unica y excepcional!!😉😇

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Álvaro!🙃

      Moltíssimes gràcies pel teu comentari 😍😍😍😍, m'has alegrat el dia! Ara et toca a tu pensar de quina manera vols que sigue el teu àlbum scrapbook 📙. Ànims i endavant!💪💪💪💪

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  21. Hola Isabel,soc n´Albert Bergas de 1r ESO A,ma parescut divertit acabar l´entrada amb un to be continued.

    Gacies i adeu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Albert!😊

      Sou uns quants alumnes que heu coincidit en que us agrada el "To be continued"... La idea era remarcar que l'àlbum 📙 mostra un principi d'una bona amistat 😍 que pugue perdurar en el temps. Segurament vosaltres teniu amics que coneixeu des de l'escoleta i és molt bonic conservar aquest tipus d'amistats 🙃.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  22. Hola Isabel soc na Marina Juanico Serra de 1esoA, aquests albums son molt guapos, i a la vegada divertits.

    Gràcies Isabel!! : )

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!😊

      Tens tota la raó en quan a que són divertits ja que tenen possibilitats infinites gràcies a la tècnica de retallar i aferrar 💟✂💟✂. L'scrapbook és un món ple de creativitat i cada àlbum 📙 és diferent ❤❤❤❤. M'alegra que t'haja agradat 😉.

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  23. Hola Isabel soc Nayra Moreno abraham de 1 eso A .
    La entrada scapbook es molt divertida ,i esta molt xula.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nayra!🙃

      Estic molt contenta que t'haja agradat 😊. Ara m'agradaria poder veure 👀 el teu 📘 a final de curs. Ànims i endavant!💪💪💪💪

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  24. Hola Isabel soc na Adaya Perez Gonzalez de 1 eso A m'agradat la entrada, molt bonica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola , Adaya!😊

      Espero que hages pogut agarrar moltes idees 💡💡💡💡 per al teu àlbum 📗!

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  25. Hola Isabel soc na Adaya Perez Gonzalez de 1 eso A m'agradat la entrada, molt bonica.

    ResponElimina
  26. Hola Isabel
    Som na Carlota
    Amb el fondo i foto adequats qualsevol làmina queda bé per l'àlbum (La temática del meu son les meves mascotes)
    Un beso!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Carlota!😄

      És tant important escollir les fotos 📸📸📸📸 com la realització de les làmines ja que el temps invertit 🕛🕐🕗🕢🕖🕡🕔🕔 durant tot el procés és primordial per al resultat final 📘📙📗📘📙📗.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina