dilluns, 28 de novembre del 2016

# instabloc_Banyalbufar

Isabelcogollosferrer©2016

Continuant amb la sèrie d’entrades “instabloc”, avui vull compartir amb vosaltres l’excursió que hem realitzat a un poble molt turístic en l’època d’estiu i que convé visitar en altres temporades per tal de poder apreciar-lo realment, sense multituds i amb tranquil·litat: Banyalbufar.


Ahir diumenge vam agarrar el cotxe i ens vam disposar a gaudir un poc de la natura, deixant a banda el soroll de la ciutat i el Blackfriday...jajajaja.

A continuació us mostro algunes de les fotos que vaig realitzar.


Isabelcogollosferrer©2016

Espero que us haja agradat l’entrada.
I vosaltres, heu estat alguna vegada en aquest poble?


6 comentaris:

  1. Hola Isabel, soc na SARA . Jo crec que encara no he anat a Banyalbufar , pero em sona les fotos i el seu paisatge . M` agradat el lloc els has fotografiat , perque fas que ens donesim conte de unes coses que no hi prestam atencio . Tambe , la perspectiva que has donat al municipi , cosa que fas que observem llocs que hem vist i no hem recordat.
    Per el que crec , es un poble que pareix que te una cultura com els altre i que es situa a devora d´una costa .

    Si ens fixam en el que envolta al objecte o el lloc que has fotografiat podem hallar , plantes , nomes que en la foto del cartell no hi ha apareixen, pero hauria quedat millor .
    Per el que veig es un bon lloc per refugiar-se del renou o del bullici que provoca ciutat , es un bon lloc per obervar i disfruta de la naturalesa , cosa, que no ens fixam de tot el que ens fa la natura per nosaltres .Respon a la teva pregunta , no , no he estat , pero qualque dia aquestos anire. Ens veim dema a clase.
    PETONETS, SARA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sara! 😀

      M'encanten les teues interpretacions i valoracions de les entrades 💗💗💗💗. Saps analitzar molt bé el seu contingut 😉.

      Banyalbufar 🏔 és un poble molt bonic com altres molts indrets de Mallorca 🐠🏖. 100% recomanable!

      Espero que amb aquest tipus d'entrades, com tu bé expliques, aprenguésseu a fixar-vos en els petits detalls que ens envolten 🐦🌷🌾🍁🐑.

      Ens veiem demà a classe!

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel,
    Soc na Esperanza i sincerament ets una maravellosa fotògrafa, si fos per mi confondria una de les teves fotos amb altres de en Alejandro Pérez.
    Saps captar sa escencia de el que vols i,de veres t'ho dic que només amb aquestes fotos sé que em vull anar. Tant de bó pugui anar a visitar-ho prest. Perquè ara que ho esmento no he anat mai a Banyalbufar pero m'hi agradaria anar-hi.
    I es molt bó deixar un poquet l'estrés,el soroll i el Black Friday ;-) de banda i pasar temps amb la natura per relaxar-se un poquet
    Be, Adéu i petons
    {ATENTAMENT}
    [Esperanza de 1r ESO E]

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Esperanza! 😊

      Com t'he comentat aquest matí em quedo meravellada 😍 de les coses tant boniques 💐 que escrius en cadascuna de les entrades!

      Moltíssimes gràcies per les teues paraules 😉. Te les agraeeixo de tot ❤. Estic molt contenta 😊 de veure com esteu responent de manera tant activa 💻🖱i sincera 💌 en el bloc.

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel!!
    Jo també vaig optar per deixar de banda el black friday, i vaig anar a la meva casa de camp per desconectar un poc. Jo també he estat a Banyalbufar, un lloc preciós i com tu ja dius molt recomenable.
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!❤❤❤❤

      Sí. Banyalbufar és preciós 🌄. Aniré alternant aquest tipus de sortides de cap de setmana 🚗 amb altres de viatges més llargs ✈✈✈✈ i també molt interessants! 😎

      Acabo de publicar una entrada 💻🖱 que espero que t'agrade i a les 20:30 h en publicaré una altra. Espero que t'agraden!

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina