dissabte, 4 de juny del 2016

Welcome Scraaaaaap!


Aquesta setmana us comentava en classe que a l’hora d’emmarcar les fotografies, hi ha moltes maneres originals i divertides de fer-ho. El washi tape és un alternativa però no la única. Per tal d’aconseguir un resultat creatiu en l’àlbum, és convenient utilitzar diferents materials en cadascuna de les pàgines per tal d’aportar varietat i eixe efecte sorpresa que busquem en la persona que el mira a mesura que va passant les pàgines.


Avui us porto una idea que podeu aplicar a l’hora d’emmarcar la foto i que jo, personalment, trobo molt original: els banderins. Estic ben segura que heu anant alguna festa d’aniversari en la qual ha sigut un dels elements estrella de la decoració.

semillasdebaobabs.blogspot.com.es

Segurament ja esteu pensant en materials com les cartolines i el washi tape per a realitzar-los...que són una bona opció i amb els diferents estampats que podeu trobar, aconseguireu donar un to especial a l’àlbum.


Però encara podem anar més enllà i fer uns banderins més originals creant formes alternatives amb les perforadores... i emprant altres materials com poden ser els mantells de papers que s’utilitzen per a col·locar els pastissos. I per a aquells manyosos, podeu fer-los de ganxet!


A continuació us mostro alguns exemples d’àlbums scrapbook on s’ha utilitzat aquesta tècnica per tal que poguésseu comprovar quins resultats més originals!

http://cosascosas-scrap.blogspot.com.es


Vaig a continuar corregint...


Bon cap de setmana a tots!


11 comentaris:

  1. Hola isbel, soc na Noelia Romera Cebreros de 1 Eso A.Vull dir que aquesta idea es genial,i que ademés jo havia pensat a utilizar aquesta idea en una de les lamines. Una abraçada de Noelia Romera Cebreros de 1 ESO A.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Noelia!

      M'alegro molt veure que ja aneu pensant coses per a fer l'àlbum. Segur que queda genial. Ànims! Ja estem en la recta finaaaaal...

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel!!
    M'encanten els banderins!! Trobo que són molt originals i divertits, i un maravellós recurs decoratiu. Aquest nadal vaig realitzar uns banderins de tela per penjar on posava "Bon nadal", amb una lletra dins cada banderí. També tenc banderins amb el meu nom a la meva habitació, i aquest nadal n'hi vaig regalar uns a na Laia amb el seu nom per "l'amic invisible". Trobo que queden molt divertits i originals!!
    La veritat és que no ens n'adonarem i ja estarem de vacances... quines ganes!!
    Moltíssims besets, Margalida

    ResponElimina
  3. Hola Isabel!!
    M'encanten els banderins!! Trobo que són molt originals i divertits, i un maravellós recurs decoratiu. Aquest nadal vaig realitzar uns banderins de tela per penjar on posava "Bon nadal", amb una lletra dins cada banderí. També tenc banderins amb el meu nom a la meva habitació, i aquest nadal n'hi vaig regalar uns a na Laia amb el seu nom per "l'amic invisible". Trobo que queden molt divertits i originals!!
    La veritat és que no ens n'adonarem i ja estarem de vacances... quines ganes!!
    Moltíssims besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Carai...pel que veig eres una experta. Està molt bé fer regals tant personalitzats. Estic ben segura que a Laia li va fer una il.lusió enorme! Diu molt de tu.

      Jo també tinc ganes que arriben les vacances. Aquest any ha estat esgotador però abans de finalitzar...ens queda Eivissaaaaaa!

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  4. Hola,sóc na Maria Paredes de 1ESO A.La veritat es que m’encanten els banderins i crec que podría quedar molt bé en una futura làmina i que per enmarcar quedaría molt bé. De fet, jo tenc banderins a la meva habitació 🤗

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Maria!😊

      Els banderins és una alternativa molt creativa a l'hora de decorar 💟✂💟✂ i dóna, com has pogut observar, moltes possibilitats depenent del material escollit per a la seua realització 🤗🤗🤗🤗.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel , soc na Marta (Granado) de 1eso D , verdaderament m encanta aquesta idea i m encantaría fer-la ,el resultats dels exemples tenen un aspecte maravellos i molt bonic

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marta!🤗

      'Meravellòs' ❤ i 'molt bonic' ❤ són dues paraules que defineixen a la perfecció l'elaboració d'un àlbum 📘scrapbook 💟✂💟✂.

      Ànims 💪💪💪💪 i endavant 😎!

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  6. Son muy lindos *-* hay muchas formas de hacer esto y me encantan todas 😅

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Felicitas!😊

      Ves mirant quines formes s'adaptaran millor a les teues fotos 📸📸📸📸 i ves pensant 🤔🤔🤔🤔 quins materials vols emprar 😉😎.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina