dimarts, 7 de juny del 2016

Last minute...



Una entrada ràpida per a la realització dels texts per a l’àlbum scrapbook. A continuació comparteixo una sèrie d’imatges que he trobat i idees interessants amb les quals elaborar els vostres missatges personalitzats.


LA MÀQUINA D’ESCRIURE.  Aquesta aportació és de na Júlia Bujidos de 1r d’ESO D. Un dia em va comentar la idea i ja jo li vaig dir que endavant. La creativitat sempre és benvinguda en les meues classes!

Imatges via google


L’ORDINADOR.  És una altra eina molt útil de la qual disposeu i amb la qual podeu utilitzar diferents tipus de lletra i així poder personalitzar el vostre missatge per a cada fotografia de l’àlbum.

Imatges via google


LES PLANTILLES.  Una manera més manual de realitzar els missatges és mitjançant aquesta eina. Si trobeu la mida apropiada per al text aquesta pot ser una opció per a confeccionar els vostres missatges.

Imatges via google


ELS SEGELLS.  Un dels productes estrella de l’scrapbook ja que complementen a la perfecció altres materials com la goma eva i el washi tape. Una manera molt creativa per a personalitzar el vostre àlbum.

Imatges via google


ELS PERIÒDICS I REVISTES.  Aquesta tècnica ja la coneixeu perquè l’heu practicada en la làmina del collage. Així que si voleu transmetre un poc de misteri als vostres missatges, aquest és la vostra tècnica.

Imatges via google


EL SUPORT.  I per últim, podem parlar de la superfície en la qual col·locarem els texts. Hi ha multitud de varietats de papers on podem col·locar els missatges: cartolines, papers “xarol”, papers amb textures i papers ondulats, tots ells amb molta varietat de colors.

Imatges via google


Però també existeixen altres papers com ara els decoratius, el paper continu, el paper vegetal i el paper mil·limetrat que poden aportar originalitat al vostre àlbum.

Imatges via google


I si volem deixar volar la nostra creativitat, podem cercar altres suports que resulten originals per tenir altres utilitats establertes i que aporten un toc diferent al disseny scrapbook.

Imatges via google

Com podeu apreciar les possibilitats són infinites i, en aquesta entrada, tan sols hi ha un resum de tot allò que podeu utilitzar. Ara només us queda posar el mode “on” i començar a aplicar tota la vostra creativitat!

Jo, en aquests moments començo a estar en mode “off” així que bona nit i fins demà.

Il·lustració de Sophie Blackall



16 comentaris:

  1. Yasss, m'encanta l'entada. És molt original. Ja sé com escriure els textos: a ORDINADOR. Ja estic fent els textos.
    Besets,
    Ana
    PD: A la meva germana li ha encantat l'última foto!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaa, Ana!

      M'alegro que l'entrada t'haja servit per a decidir com fer els textos. La veritat és que queda molt poc temps i el millor és que tinguésseu tot el material prepara't i així poder fer el muntatge a classe.

      Dis-li a a teua germana que encara espero que pose algun comentari en el bloc...Crec que m'ha donat una idea per a una nova entrada!

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola ,Isabel m'agredat molt aixo dels textes segur que me donara molts de pensaments gracis

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola!

      No sé qui eres...M'alegro que l'entrada pugue donar-te idees.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel!!
    M'ha cridat la atenció la idea de fer els textos amb maquina d'escriure!! Trobo que és una manera diferent de escriure els missatges que acompanyaran l'scrap.
    L'ordinador ens dona infinites maneres d'escriure els missatges, però jo m'estim més fer-ho de manera més personal, com per exemple amb plantilles, i també trobo que el suport és molt important.
    Ens veiem a Eivissa!! ;)
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaa, Margalida!

      La idea de la màquina d'escriure és molt original. Suposo que ja deus estar pensant com aplicar-la...jajaja.

      Per cert...he de confesar-te que encara estic pel carrer amb Andreu i Bernat i no tinc reeeeees preparat per demà!Ens ho passarem genial!

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel !!!

    Som na Júlia Ros de 1r ESO A. Gracies per posar l'entrada, ara ja ten una idea pensada(una de cada:)).

    PD: Gracis per posar l'entrada ;).

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Júlia!

      Ha estat un plaer poder ajudar-te amb les idees per a la confecció dels texts.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  5. Hols Isabel, soc na Noelia Romera Cebreros de 1 ESO A. Només dire que aquesta entrada em podra ayudar amb els textos. Gracias per la entrada. Una abraçada de na Noelia Romera Cebreros de 1 ESO A.

    ResponElimina
  6. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  7. Hola!!
    Kiti Gimenez es na Laia (la seva mare ;))

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Júlia!

      Jajajaja.Gràcies per la informació.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  8. Hola Isabel.
    Soc na Muskan Kaur de 1 ESO d.M'agrada molt l'idea de fer els textos amb màquina d'escriure pero també m'agraden molt els segells.
    Gràcies per l'entrada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Muskan!😊

      Veig que ja t'havies donat compte de l'errada...😉

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  9. Hola Isabel!

    Soc na Magui de 1r eso D i m'agradaria emplear aquesta tenica per la nosostra portada de scrapbook que et pareix?
    Perdo per comentar ara pero esteia cercant els meus comentaris pero no vaig arribar a comenta 5 entrades y m'he dedicat a mirar mes a fons el blog y trop que es una idea genial aqueste esper fer-la una besada

    Magui,

    ResponElimina