dilluns, 20 de juny del 2016

TOP SECRET


7 comentaris:

  1. Hola de nou Isabel, jaja una sorpresa? Jo si que estic preparada!! Fins al darrer moment estarem amb intriga! Ja tenc ganes de saber-la.
    Ens veim demà, besets Paula.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaa, Paula!

      Cada vegada m'agrada més crear intriga en el bloc...jajaja. Estic acabant d'ultimar els detalls. Bona nit.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola una altreee vegadaaaa!!! Una sopreeesaaa!!!! Que xulooooo! Ja tinc ganeees! Quina intrigaaa!
    Beseeeets intrigaats
    Julia B!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaaa, Júlia!

      Siiii. Una altra sorpresa i el millor és que quasi la tinc preparada i no hauré de gitar-me tard...jajaja.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola, Isabel!!
    Jaja, quines ganes que arribi demà. Ja tinc fet tot l'àlbum i demà només tendré que enquadernar.
    Esper que la clase sorpresa sigui agradable.
    besets,
    Ana

    ResponElimina
    Respostes
    1. Holaaaa, Ana!

      Puff...Espero que us agrade. M'he passat tota la vesprada preparant-la...Només una pista: és supercreativa.. jajaja.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina