dilluns, 20 de juny del 2016

Mallorca Tate Gallery

Ja ha finalitzat el curs. Demà, aquells alumnes que heu treballat al llarg del curs aprofitant les classes i posant tot de la vostra part per a la realització de les làmines, tindreu en les vostres mans el vostre àlbum scrapbook. Com a professora he de dir que ha estat un plaer poder treballar amb vosaltres i considero que l’aprenentatge ha estat mutu.

A continuació mostro alguns treballs de la última làmina que heu realitzat i de la que personalment m’ha agradat molt tant la idea com el resultat obtingut. A més, li hem donat una utilitat al color blanc llevant-lo de l’estat d’hivernació al qual es trobava sotmès dins de la caixa... jajajajaja

Autora: Paula Utrilla Aleñar (2016)

Autora: Júlia Bujidos Milán (2016)

Autora: Rocío Sánchez Cerrato (2016)

Autora: Noelia Romera Cebreros (2016)

Autora: Paula Fuster Cortés (2016)

Autora: Andrea Pérez Martínez (2016)
Autora: Júlia Navarrete Pizá (2016)

Autora: Júlia Ros Cifre (2016)



Més obres d’art en pròximes entrades!

19 comentaris:

  1. Hola Isabeel!!
    Jeje quina vergonya! Gràcies per publicar la meva làmina, la veritat és que l'àlbum scrapbook ha estat un dels millors projectes de plàstica que he fet i m'ha agradat molt, m'enantaria fer-ne un altre! Em fa un poc de pena acabar-lo però m'ha agradat molt el procés i el resultat! Gràcies per les teves aportacions, m'han estat de gran ajuda.
    Besets, Paula.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      Moltíssimes gràcies a vosaltres per tot el que m'heu ensenyat i m'heu aportat.

      I ja saps.. aquest és el teu primer àlbum scrapbook però no té perquè ser l'últim!

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel, soc na Noelia Romera Cebreros de 1 ESO A.Me quedat sense paraules ,no creía que fosis a posar la meva lámina i la de na Julia al blog,moltes gracies i fins dema. Una abraçada de na Noelia Romera Cebreros de 1 ESO A.

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Noelia!

      Vull que sàpigues que si la teua làmina està en aquesta entrada és perquè és una de les millors realitzades! A mesura que ha anat avançant el curs, has anat millorant i estic molt contenta amb els teus resultats.Enhorabona!

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabeeeel! Sóc na Júlia B.de 1rESO D!!! Gàcies per publicar la meva làmina! Veig, crec i suposo que he millorat molt de la primera làmina a l'ultima. Es nota molt quan montes l'skrapbook.
    Moltíiiiisimes gràcies i besets
    Júlia💜

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Júlia!

      Clar que has millorat moltíssim de la primera làmina fins a l'última. El canvi d'actitud ha estat molt decisiu en la teua millora i jo estic molt orgullosa d'haver-ho comprovat al teu costat.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel!!
    M'encanten aquestes làmines!! Li donen un toc diferent a l'scrap i són suuper originals. Ben segur que us han quedat uns àlbums suuuper xulos!!
    Espero que passes un bon estiu!!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
  6. Hola Isabel!!
    M'encanten aquestes làmines!! Li donen un toc diferent a l'scrap i són suuper originals. Ben segur que us han quedat uns àlbums suuuper xulos!!
    Espero que passes un bon estiu!!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      A mi personalment és la làmina que més m'ha agradat de totes les realitzades durant el curs perquè aporta un toc diferent a l'àlbum com tu bé dius.

      Espero que passes un bon estiu després de tota la feinada que heu fet al llarg del curs. Jo, per la meua part, després d'haver acabat la tesi doctoral, intentaré descansar al màxim si Andreu i Bernat m'ho permeten...jajaja

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  7. Hola Isabel!!! Ara mateix em sento molt contenta i alucinada de que haguis possat la meua làmina, et volia donar les gràcies per tot el treball fet i espero poder fer un d'altre scrapbook i que em donis les teues opinions.
    (També crec que he millorat moltíssim des de sa primera vegada que vaig començar a fer sa primera làmina fins l'última)
    Besets Andrea 1rESO D

    ResponElimina
  8. Respostes
    1. Hola, Andrea!

      Les gràcies he de donar-te-les jo a tu per haver-me facilitat les classes i sentir-me tant a gust en l'aula.

      Clar que has millorat i moooooolt. Només cal veure el resultat del teu àlbum!

      Per cert, m'alegra molt que vullgues fer un altre àlbum scrapbook. Qualsevol dubte que tingues, no dubtes en preguntar-me.Jo encantadaaaaa!

      Setmana que intentaré publicar noves entrades així que espero els vostres comentaris.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  9. Hola Isabel soc na Arianna de 1°eso E me encanta el teu blog i esper que fessem coses aixi aquest any perqué son preciosas.Un peto😘

    ResponElimina
  10. Hola Isabel soc na Arianna de 1°eso E me encanta el teu blog i esper que fessem coses aixi aquest any perqué son preciosas.Un peto😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Arianna!

      Et dono oficialment la benvinguda al bloc.Estic contenta que t'haja agradat el bloc i que estigues motivada per fer moltes coses en plàstica.

      A partir d'ara espero els teus comentaris en pròximes entrades.

      Besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  11. Hola Isabel,sóc na Maria de 1ESO A. M’agraden molt aquestes lamines i sería molt divertit fer-ho aquest curs

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Maria!😎

      És un làmina diferent perquè ja el color negre fa que el resultat ho sigue. Si ens dóna temps, seria una làmina per fer a final de curs 😄😉.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  12. Hola Isabel soc l'Oscar de 1r Eso D, aquesta entrada es una de les que mes m'agrada perque utilitza el color blanc i solapa fidures unes d'amunt de altres.

    ResponElimina