diumenge, 2 d’agost del 2015

La creativitat by Laura

Aquesta quarta entrada sobre els treballs realitzats en l’assignatura em fa especial il·lusió. Amb això no vull dir que la resta no em facen sinó que l’àlbum de na Laura de 1r d’ESO E és una demostració que les persones podem millorar els nostres resultats i que, el que més important per a aconseguir-ho, és ficar-li ganes.

La portada de na Laura resumeix molt bé la temàtica del seu àlbum i resumeix a la perfecció el què ha de ser un àlbum scrap: sentiment i emoció. Ha combinat correctament els colors i, amb el cor amb tons rosats, ha trencat la fredor del blau emprat en la portada. La combinació de diferents textures li dóna un toc original.


El disseny dels textos que acompanyen a la imatge han estan molt treballats i s’ha intentat relacionar-los de manera visual amb cadascuna de les fotos escollides.


Laura ha tingut cura dels detalls que acompanyen tant als textos com a les fotografies fent que el resultat fora molt complet i elaborat.


Cal fer una menció especial a com s’han inclòs els textos dins de la pàgina ja que la seua presentació a mode de llibre ha estat molt original. A més a més, els motius amb els quals s’han decorat han estat escollits amb la intenció de combinar amb la resta d’elements emprats en cadascun dels dissenys.


Cadascuna de les pàgines està dissenyada de manera molt coherent, emprant elements relacionats amb la foto escollida i seleccionant els colors que més combinen amb la temàtica de la imatge.


Laura,  el teu àlbum és una demostració de superació tal cóm em vas dir en una de les classes i estic molt contenta de la teua evolució. Ara ja saps que pots aconseguir el que et proposes! Espero els teus comentaris l’any que ve el bloc.

Enhorabona!

1 comentari:

  1. Moltes gracies Isabel!! Fins ara no havia consultat el bloc... L'altre dia la meva germana me va dir que havies ensenyat l'album a classre. Jo no m'ho creia, així que vaig decidir entrar al bloc i comprovar-ho... Estic mola contenta! Moltisimes gràcies!!!

    ResponElimina