dissabte, 22 d’agost del 2015

La creativitat by Alejandra

Ja arribem quasi a l'última entrega sobre els millors treballs de scrapbook a classe i aquesta entrada va dedicada al treball que ha realitzat n’Alejandra Riera de 1r d’ESO E.

N’Alejandra, des de principi de curs, va demostrar un gran interès en l’assignatura (cosa que t’agraeixo enormement perquè per a un professor és molt gratificant veure motivat a l’alumnat). Amb cada classe, la veia més feliç amb el projecte i amb moltes ganes d’aprendre i a mi això m’alegrava moltíssim.

D’entrada, allò que més destacaria del seu àlbum són les frases i els textos que acompanyen a cadascuna de les imatges. Mentre els llegia, em transmetien moltíssims sentiments viscuts que és una de les característiques en les quals es fonamenta el scrap.


Dedicar-li una pàgina al seu avi em sembla un dels homenatges més bonics que ha pogut fer-li.


En aquest àlbum hi ha molts dels records de la infantesa i Alejandra ha sapigut aportar-li el to divertit a cadascun d’ells personalitzant al màxim les pàgines que acompanyen a cadascuna de les imatges.


La combinació de colors es molt harmoniosa i correcta donant molta consistència a cadascuna de les imatges que configuren l’àlbum.


És un dels àlbums on més es mostren els sentiments de manera oberta. En aquesta pàgina podem veure algun dels seus viatges i, per la fotografia, podem percebre que Alejandra sap gaudir de cada moment que comparteix amb la seua família.


La varietat de colors donen varietat a l’àlbum, on hi ha moments per a tot, com el disseny que us mostro a continuació on la multitud de colors inunden el format per tal de donar alegria i compartir-la amb qui el mira.


Amb aquest àlbum Alejandra ha aconseguit recopilar imatges de la seua vida i també emmagatzemar sentiments. Com podeu veure, crear un àlbum scrapbook va més enllà de recuperar fotografies, es tracta de transmetre sentiments i emocions per tal de recordar-les sempre.

Enhorabona!

2 comentaris:

  1. Hola isabel , moltes gracies per publicar el meu álbum significa molt per jo , sa veritat esq tu tambe m'has ajudat molt a acabar aquest álbum.
    Ahh i aquest estiu M'he acordat molt de tu jiji. Ja queda poco per començar un altra pic aquest curs no te tendré com profesora te fare en falta.
    Besets ale ♡♡♡

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Alejandra!

      Gràcies a tu per l'interès mostrat en les classes! Pel que veig ja comenceu a estar més visibles en el bloc...Per cert...jo també he pensat en vosaltres i en tu, especialment, en el tema de viatjar que sé que tant t'agrada! Ja em contaràs a la tornada. Se m'oblidava... Encara que enguany no us donaré classe, podeu passar pel despatx a veure'm sempre que vullgueu per contar-me les vostres idees o simpement dir-me hola.

      Molts besos, Isabel.

      Elimina