dimecres, 31 de desembre del 2014

LA BODA DE...



...Pau i Águeda

Fa unes setmanes es va casar una amiga meua. A Águeda la vaig conèixer el primer any que vaig arribar a Mallorca compartint pis i d’això ja fa 10 anys! Abans quedàvem per dinar o sopar i ara, ens veiem les vesprades per passejar amb Andreu i Bernat.

Quan em va dir que es casava em va fer una il·lusió enorme i, encara que va insistir en que era una boda “íntima i personal”, no vaig poder evitar a emocionar-me amb els preparatius. Vaig començar fent unes etiquetes i vaig acabar dissenyant la minuta del restaurant.

Com que sé que teniu curiositat per saber el procés creatiu que segueixo en la realització dels meus projectes personals, aquí va un xicoteta explicació per tal que vegésseu de quina manera vaig desenvolupar la idea.

La primera cosa que sempre faig és agarrar el meu quadern de dibuix, un llapis HB, el meu superllapisgoma i començar a dibuixar esbossos i anotar idees. En aquest cas, em vaig basar en la figura que els nuvis van escollir per al seu pastís de boda.


Normalment, una vegada fets els dibuixos, els passo a l’ordinador escanetjant-los. En aquest cas, amb les presses, vaig fer unes fotos amb el mòbil, me les vaig enviar al meu correu electrònic i després vaig realitzar el seu redibuixat amb un programa de dibuix vectorial (Freehand).


Vaig donar-li color i vaig col·locar còpies en un mateix full per tal d’aprofitar el paper al màxim a l’imprimir.


Aquí podeu veure el resultat de les etiquetes dissenyades ja aferrades als pots de vidre (si voleu veure una altra idea semblant que vaig realitzar polseu aquí):


També vaig dissenyar la minuta del restaurant on se celebrava el convit: una per als adults i una altra per al menú infantil.


Espero que us haja agradat el disseny. En pròximes entrades us ensenyaré altres targetes que he dissenyat sobre el tema.

FELIÇ ANY NOU!
 

7 comentaris:

  1. Hola Isabel!

    Aquests regalets son molt guapos!!!
    M'agrada molt el diseny que has fet del matrimoni volant en un elicopter , es molt divertit!!!
    El que més m'ha agradat ha estat el potet . El trob molt original .

    Besets, Laia

    ResponElimina
  2. Hola, Laia!

    Estic molt contenta que t'haja agradat.Fer detalls personalitzats és molt bonic i és un record per a sempre.

    Besets, Isabel.

    ResponElimina
  3. Hola Isabel,
    M'ha encantat el diseny. He de reconeixer que aquest es un gran detall y el a deu haber encantat.
    Es molt original aquests regalo de boda, ja que esta fet a ma i amb el cor i tota la il.lusió del mon.
    Besets per a tots.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Irene!

      Ja trobava a faltar els teus comentaris.Suposo que deus estar molt enfeinada.Moltes gràcies per comentar i estar sempre ahí encara que ja no te tingue a classe.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel!!
    M'encanta aquesta entrada!! T'ha quedat molt xulo i molt original. Segur que els haura agradat molt.
    Besets, Margalida

    ResponElimina
  5. Hola, Margalida.

    La veritat és que els ha encantat.Pau està molt content perquè diu que es reconeix perfectament en el retrat que li he fet.Ara estan de viatge per Estats Units i s'ho estan passant molt bé.

    Besets, Isabel.

    ResponElimina
  6. Hola Isabel!!
    M'agrada moltissim aquestes cosetes ben xules. Es molt original y xulo.
    Quien regalo mes xulo.
    Besets, Sandra.

    ResponElimina