diumenge, 14 de desembre del 2014

Scrapbook amb línies



Aquesta no era l’entrada que tenia programada per aquesta setmana però, com que he estat corregint les làmines, i us vaig comentar que demà faríem una reflexió sobre el treball realitzat, he trobat més adequat fer una entrada sobre els millors treballs de la làmina a línies realitzada per a l’àlbum scrapbook.


Alguns alumnes heu optat per escollir tan sols un tipus de línia, rectes o corbes, per a realitzar amb elles la làmina. 

Judit Bonet Molina 1r ESO A
Sandra Martín Moya 1r ESO C
Bryan Acosta Gómez 1r ESO A
Elena Rodado Bauzá 1r ESO A
Aina Castell Cuadrado 1r ESO A

D’altres heu combinat diferents tipus de línies aconseguint un resultat diferent.

Isabel Pascual Abraham 1r ESO A
Alejandra Riera Humanes 1r ESO E
Laia Fiol Sánchez 1r ESO C
Neus Gamundí Portell 1r ESO C
Paula hoyos Urba 1r ESO E
Patricia Weber 1r ESO A

Altres làmines destaquen per la seua originalitat, introduint elements que fan una referència evident a la foto escollida o escollint un element de la foto per a realitzar la composició.

Maria Hoyos Urba 1r ESO A
Marina Díaz Riera 1r ESO E
Margalida Sabater Adrover 1r ESO C
Priscilla Hernández López 1r ESO E
Xavier Vives Marcus 1r ESO E

Com podeu apreciar, els resultats han estat molt variats.

Enhorabona a tots!


25 comentaris:

  1. Hola Isabel
    La Lamina de linies m'ha agradar molt .Ha velgut la pena ,perqué ademunt que m'ho he passat molt be ha quedar molt xulo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      Estic molt contenta que t'haja agradat aquesta làmina però, dir-me que t'ho has passat tant bé realitzant-la m'ha fet molt feliç. El meu objectiu és que us ho passeu bé en les classes al mateix temps que apreneu.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel
    La Lamina de linies m'ha agradar molt
    Ha estar molt divertir fer-la .
    Besets Paula

    ResponElimina
  3. Hola Isabel,
    Quines lamines mes chules, us felicito per la feina feta. Están súper chules aquestes lamines, m'encaten, quien arte que tienen els teus alumnos. Son molt creatius.
    Besets Irene

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Irene!

      Moltes gràcies per la part que em toca però, tot s'ha de dir, jo tan sols us dono les indicacions per a realitzar la làmina i sou vosaltres els que aconseguiu aquests resultats tant xulos. La veritat és que no em puc queixar. Tots els anys tinc uns alumnes molt artistes i estic molt orgullosa.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  4. hola Isabel!!
    M'ha agradat molt fer aquesta làmina. A més m'ha agradat molt com m'ha quedat. Moltes gràcies per posar-la al blog!! Ens veiem demà a classe!!

    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Moltes gràcies a vosaltres per ficar tant d'interès en l'assignatura. És un orgull per a mi poder posar les vostres làmines en el bloc perquè això vol dir que heu fet una bona feina. Estic molt contenta amb els resultats. Ja tinc ganes de començar la següent per veure cóm us queda!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel
    Ara mirava publicacions anteriors i m'he tornat a llegir sa entrada i veig que dius que aqui hi ha els millors treballs de sa lamina de linies pero trob que sa meva lamina es de ses pitjors, fixa't gracis a sa meva gran capacitat per fer mig cercles mal fets i tot aixo gracies a n'es meu magnific pols (amb es sentit de que no es un mig cercle perfecte, be ni ben fet) fa que sa lamina quedi molt pitjor i per aixo trob que no hauria de estar entre ses "millors" aixi que me podries donar una explicacio de que perque trobes que es una de ses "millors"

    Besets Xavier

    ResponElimina
  6. Hola Isabel
    Ara mirava publicacions anteriors i m'he tornat a llegir sa entrada i veig que dius que aqui hi ha els millors treballs de sa lamina de linies pero trob que sa meva lamina es de ses pitjors, fixa't gracis a sa meva gran capacitat per fer mig cercles mal fets i tot aixo gracies a n'es meu magnific pols (amb es sentit de que no es un mig cercle perfecte, be ni ben fet) fa que sa lamina quedi molt pitjor i per aixo trob que no hauria de estar entre ses "millors" aixi que me podries donar una explicacio de que perque trobes que es una de ses "millors"

    Besets Xavier

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Xavier!

      És una llàstima que no hages comentat en el bloc de manera més assídua perquè trobo els teus comentaris molt divertits i enginyosos...jajaja

      Em sorpren que aquestes altures de curs et planteges la qualitat d'una làmina realitzada en el 1r trimestre però, sense que serveixque de precedent, caig a explicar-te perquè la considero una de les millors làmines.

      Has emprat diverses classes de línies: corbes i rectes.A més a més, has emprat la discontínua i el més important de tot és que amb les línies has aconseguit fer refèrencia a la foto escollida que era uns dels viatges amb cotxe que havies fet de xicotet.Continguts i creativitat valorats en la teua làmina més del resultat net.T'he convençut?

      Però si així i tot no et sembla bé la nota, et llevo un parell de punts i llest...jajaja.

      Hauries de valorar més el que fas.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  7. Hola Isabel.
    La idea de la nova làmina m'agrada molt.
    Crec que es molt divertida i crec que mos pot ixir algo molt xulo, en esforç i creativitat.

    Besets. Aitana 1r-D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Aitana!

      No he pogut contestar-te abans. Segurament ja esteu dormint... Et dono la benvinguda oficial al bloc i espero els teus comentaris a partir d'ara en les següents entrades.

      Com tu bé dius, amb esforç i creativat, podeu obtenir resultats sorprenents! Espero que continues amb el mateix interés per tal d'anar millorant cada vegada més els resultats.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  8. M'agrada molt la idea.

    Els nins que l'any passat freien primer ho van fer fantástic

    Esper fer-ho igual de be

    Besos.Paula Fuster 1eso D

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!

      Estic molt contenta que t'hages animat a participar en el bloc amb els teus comentaris. Benvinguda oficialment al bloc. Esperaré les teues opinions en pròximes entrades.

      Estic molt contenta amb el treball que van realitzar els meus alumnes l'any passat. És per això, que m'agradaria que enguany les classes funcionessen igual de bé i que tots pogam gaudir d'aprendre junts.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  9. Hola, Isabel!

    Tenc moltes ganes de poder realitzar aquesta nova lamina, m'encanten els dissenys dels teus alumnes del curs passat, i intentaré fer-la tan bé com ells. També m'han agradat els dissenys que has posat a l'altre enllaç de les línies.
    Ara em posaré a pensar en el meu disseny de la làmina!

    Besets, Paula

    ResponElimina
  10. Hola Isabel soc en Francesc Gallego (1a) molt chulo es blog i els dibuixos també. Enhorabona

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Francesc!

      Estic molt contenta que t'haja agradat el bloc. La meua intenció és mostrar-vos idees per tal d'ajudar-vos a fer l'àlbum. Et dono oficialment la benvinguida.

      Espero que t'animes, i que esforçant-te, pugués millorar els resultats en l'assignatura.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  11. hola isabel soc na maria canyelles de 1rD m' ha agradar molt aquesta idea de la linia. Tot queda molt maco (intentaré fer-ho be, m'agraden molt les fotos).

    Besos,Maria.

    ResponElimina
  12. Hola Isabel si na Natalia Busquets de 1r Eso A que xulada segur que ferem un . Encantará ferlo 😁😁🙉🙉

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Natalia!😊

      El primer comentari que vas realitzar fa dies no es va publicar 💻🖱 i, per tant, no vaig poder contestar-te 😣.

      Estic segura que després de Nadal 🎄🎄🎄🎄 i d'hacer vist el bloc, vindreu motivats per a continuar fent làmines per a l'àlbum... 👏👏👏👏

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  13. Hola Isabel soc na Lucia de 1r ESO A m'han agradat molt les llamines i esper que me quedi igual de bé,una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Lucia!🙋

      Vinga! Ànim! 💪💪💪💪 Que ja estem en la recta final!👏👏👏👏

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  14. GRACIS me intentare esforçar al maxim

    ResponElimina