dilluns, 22 de desembre del 2014

L'arbre de Nadal d'Andreu i Bernat



Com comentava l’altre dia en una de les meues classes, enguany he hagut de canviar els elements decoratius de l’arbre de Nadal. Les dues raons per a aquest canvi són dos xiquets de 18 mesos: Andreu i Bernat. Fins l’any passat, posava unes boles daurades i uns cors rojos preciosos de vidre però, enguany, vist que tenim en casa dos exploradors en potència, hem optat per elements decoratius més resistents i menys perillosos.

Després de veure moltes possibilitats, m’he decantat per unes boles de Nadal de poliespan folrades de llana.


I per combinar he comprat altres objectes elaborats amb feltre amb motius totalment nadalencs: estrelles, rens i, com no, els cors que tant m’agraden.


La meua idea era haver fer-los jo però, com que no he tingut temps els he comprat. Això sí, si encara us animeu, podeu fer els vostres propis dissenys, tan sols heu de comprar feltre de colors i posar-vos a dissenyar!


No vaig poder evitar comprar uns Papà Noels que us mostro a continuació i que espero poder posar a partir d’ara cada any si Andreu i Bernat no els trenquen abans...



4 comentaris:

  1. Hola Isabel!!!

    M'agrada molt les bolles noves que has comprat per l'arbre. Són molt guapes i originals!!!
    Segur que aquestes bolles queden molt bé a l'rbre , i els teus nins no les rompran!!
    A nosaltres cada any ens agrada fer cualque manualidad per penjar a l'arbre o per decorar la casa.
    Bon Nadal i esper que n'Andreu i en Bernat es divertesquin molt aquestes festes!!!

    Besets , Laia

    ResponElimina
  2. Hola, Laia.

    M'alegra que t'hagen agradat.La veritat és que és complicat que les trenquen encara que he de reconèixer que a l'arbre li han fet poc cas.Passen pel seu costat i ni el miren...ja ja ja.

    La teua idea de fer elements decoratius com a manualitat m'encanta.Jo ja ho havia pensat però, Andreu i Bernat encara són massa menuts.

    Besets, Isabel.

    ResponElimina
  3. hola Isabel!!
    Ara he vist aquesta entrada i m'ha agradat molt. nosaltres tambe decoram molt l'arbre i hi penjam manualitats. Encara que a vegades ens queden força estranyes, ens ha quedat molt xulo.
    Segur que us ha quedat un arbre molt xulo i que Andreiu i Bernat no rompran les bolles. Us desitjo un molt bon any.
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Moltes gràcies.Espero que el 2015 sigue un any per a recordar per a tots nosaltres.

      L'altre dia li comentava a Laia que ni Andreu ni Bernat li han fet molt de cas a l'arbre però , m'equivocava si pensava que això continuaria així.Andreu avui ja m'ha llevat una de les boles i un cor de feltre...ja ja ja però...no s'han trencat.

      Besets, Isabel.

      Elimina