dimecres, 3 de desembre del 2014

Son Espases il·lustrat



Després de l’entrada anterior, si heu visionat el vídeo, haureu vist que en la zona d’oncologia infantil del Hospital Son Espases hi ha il·lustracions que decoren l’estança.

Zona d'oncologia infantil de l'Hospital Son Espases

A ningú li agrada estar hospitalitzat i menys si es tracta d’una malaltia greu. Sóc de les persones que pensa que l’actitud i la transmissió de missatges positius faciliten la superació de problemes que poden sorgir en el nostre dia a dia. En el cas de les malalties que suposen estades llargues en un hospital per al seu tractament, l’ambient que es respira és molt important i si es tracta de xiquets, encara més.

Són moltes les iniciatives preses des de diferents hospitals per tal de decorar aquelles estances en les quals hi ha xiquets. Avui, concretament vull mostrar-vos els dibuixos que l’il·lustrador Antonio Fernández-Coca ha elaborat per a l’hospital Son Espases. Com que de vegades em demaneu pel procés creatiu, us deixo un vídeo on l’autor explica tot els passos que s’han seguit per a la seua elaboració.



Espero que us agrade!
 

4 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    He mirat es video i m'ha parescut super interessant, trob que es una bona idea decorar l'espai dels nins que estan al metge tan per donarlis anims a ells tan als seus familiars que van a visitarlos. Crec que la idea deu funcionar o esper. Per cert, els dibuixos son molt divertits, imaginatius i colorits. La meva cosineta petita, casi sempre esta al metge ingressada, a partir d'ara esper que s'animi un poc, li encanten els canets i si veu canets per tot es tornara loca!!! jajaja
    Besets Marina.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,Marina!

      M'alegra que t'haja agradat la idea.Vaig veure el vídeo i em va semblar interessant compartir-lo amb vosaltres.

      Hi ha altres hospitals que també han emprat aquest recurs en les seues sales.Aniré ensenyant-vos més exemples en pròximes entrades.

      Ara ja teniu una raó més per aprendre en plàstica.Tal vegada, en un futur,algú de vosaltres també decorarà sales d'hospital i la vostra profe de plàstica se sentirà superorgullosa!

      Bon cap de setmana i gràcies per comentar amb assiduitat.

      Besets,Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel,
    Fría temps que no comentava. La meva opiniò es que aquest es un gran projecte i una gran idea. Fa que els nins amb malalties greus es puguin animar. Es molt important que ells estiguin motivats per tal de superar l'enfermetat.
    Besets Irene

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Irene!

      Disculpa'm tu a mi pel retard en contestar-te. Aquesta setmana d'avaluacions no he tingut temps per a res. Encara estic últimant la pròxima entrada...

      La veritat és que aquest tipus de projectes són molt bonics per la seua finalitat. Qualsevol idea que ajude a fer més lleuger el pes d'aquesta malaltia en els nins petits s'ha d'aprofitar.

      A mi m'encantaria fer aquest tipus de projectes... Espero fer el meu somni realitat algun dia!

      Molts besets, Isabel.

      Elimina