dimecres, 24 de desembre del 2014

Molts d'anys!


15 comentaris:

  1. Hola Isabel igualment esper que tu tambe tengis un feliç any nou ahh y esper que t'hagi agradat el regalet que te vaig fer besets alejandra de 1r E

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Alejandra!

      Bon Nadal.El regal em va encantar.La veritat és que em va fer molta il.lusió sobretot quan sou els alumnes qui em feu el regals.Moltíssimes gràcies una altra vegada!

      Molts besets,Isabel.

      Elimina
    2. Hola, Alejandra!

      Bon Nadal.El regal em va encantar. Els detalls que em feu els alumnes em fan especial il.lusió perquè sé que els feu de tot cor.

      Molts besets,Isabel.

      Elimina
  2. Hola, Alejandra.

    Bon Nadal.El regal em va en encantar.Els detalls que em feu els alumnes em fan especial il.lusió perquè sé que quan els feu, són de cor.

    Molts besets, Isabel.

    ResponElimina
  3. Ja ja ja ja

    Mira si m'ha agradat que t'ho he dit tres vegades...Encara no controlo el mòbil nou.

    Besets.

    ResponElimina
  4. Hola Isabel!!!

    Aques Nadal estic un poc enfeinada perque li estc fent als meus pares un petit album de scrapbook amb sobres.
    Esper que hem quedi be!!!
    Bon Nadal i feliç 2015 a tu també!!

    Besets , Laia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Laia!

      Quina idea més xula.M'encanta.Segur que el resultat és superoriginal.Ja m'ho ensenyaràs quan l'acabes.

      Bones festes i molt besets.

      Isabel.

      Elimina
  5. No et preocupis te entenc i gracis molt d'anys
    Besets alejandra

    ResponElimina
  6. Respostes
    1. Bon Nadal, Maria!

      Menja molt de torró i polvorons.Ummmmm...

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  7. Hola Isabel,
    Ja se m'ha passat el temps de felicitar-vos el nadal. Pero encara hi ha temps de que us felicit es nou any.
    Aixi que.... Feliç any nouu, prosper 2015!!!!
    Besets pero a tots

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Irene!

      Moltíssimes gràcies.Igualment per a tu i la teua família i, especialment, per a Marta i Sergi que són els seus primers nadals.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  8. Hola Isabel!!
    Que passis un molt bon any amb Andreu i Bernat. Segur que s'ha portat molt be i que els reis els duran moltes coses.
    Besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!

      Els Reis els portaran alguna cosa però, Papà Noel se n'ha passat...Crec que s'ha equivocat amb la comanda...Ja us ho explicaré més endavant.. .

      Besets, Isabel.

      Elimina