dilluns, 1 d’abril del 2013

AND THE WINNER IS...



POESIA  VISUAL:  Reinterpretant  la realitat

De vegades allò que veiem no és sempre el que sembla. De vegades les persones ens quedem amb allò superficial, la primera impressió i no anem més enllà dels objectes. Però, hi ha gent que a més de veure la realitat, també la interpreta. Molts els defineixen com artistes, jo més bé diria que són persones creatives i amb inquietuds. 


Les solucions presentades pertanyen a l’obra fotogràfica de Chema Madoz (www.chemamadoz.com). Nascut a Madrid l’any 1958 és un dels fotògrafs amb més renom dins del panorama artístic. Són moltes les exposicions que s’han realitzat sobre la seua obra i inclús una empresa com el Corte Inglés ha adquirit algunes de les seues fotografies mostrant-les en les parets que envolten les escales mecàniques dels seus centres (crec que les he vistes en el centre de Jaume III).




Aquí teniu les solucions tant esperades:

















Com podeu veure els resultats són molt originals i suggerents. Falta una endevinalla que la profe de plàstica havia elaborat de la seua pròpia collita per tal de fer més interessant el joc i demostrar-vos que tots podem aportar creativitat als objectes. 


Com que ningú m’ha donat una solució a aquesta endevinalla, aquí us presento una interpretació personal. Es tracta del moneder cactus.



Espero que us haja agradat l’entrada. Gràcies per col·laborar. Heu estat una peça clau del joc.
 

20 comentaris:

  1. He endivinat poques coses pero he trobat coses que no sabia que son molt corioses,gracies per fer aquest blog es molt divertit interesant etc..
    Un petó.

    ResponElimina
  2. és molt curiós, en algunes i encertat això crec. Em a agradat la imaginació que has tingut. M'agrada molt aquest bloc, gràcies per fer un com aquest. petons

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Karla!

      Gràcies per ser tant ràpida, a l'igual que Miriam, en contestar a l'entrada. Et dic el mateix que a la teua companya. No és important el nombre d'endevinalles que has encertat sinó tot el procés de reflexió que has realitzat i la imaginació que has utilitzat en les teues respostes. Això demostra que eres una persona creativa i que pots aportar coses molt interessants a la gent que t'envolta.

      Estic segura que d'aquí alguns anys, quan acabésseu d'estudiar, exercireu qualsevol que sigue el vostre treball amb molta professionalitat i creativitat i jo em sentiré molt orgullosa d'haver aportat el meu granet d'arena amb aquest bloc.

      Una abraçada, Isabel.

      Elimina
  3. Hola, Miriam!

    No passa res. No és important quantes hages endevinat, allò realment interessant és que has pensat en les imatges i has sigut capaç d'imaginar objectes que abans no se t'hagueren passat pel cap i això és la creativitat.

    Les persones creatives són persones amb molta imaginació i que sempre desenvolupen les tasques amb molt originalitat. Segueix així i acabaràs gaudint de qualsevol activitat, per quotidiana que sigue, aportant-li el teu toc d'originalitat. Ho has fet molt bé.

    Una abraçada, Isabel.

    ResponElimina
  4. Totes les respostes son molt curioses. Gràcies per fer aquest joc.

    Molts petons!!!

    ResponElimina
  5. Hola, Andrea!

    Gràcies a tu per participar. Sense la vostra col·laboració aquest blog no tindria molt de sentit. Estic molt contenta amb tots els que consulteu el blog i, sobretot, amb els seguidors perquè teniu una participació més activa.

    Intentaré pensar altres jocs com aquest encara que de vegades és difícil donar-los forma. Moltes gràcies per estar ahí.

    Besets, Isabel.

    ResponElimina
  6. Crec que aquesta entrada ha estat molt interesant . Esta molt bè que en el teu blog elaboris entrades en les que els teus alumnes puguin participar i a més a més que les respostes siguin tan divertides y ens ensenyi alguna cosa del mòn de l'art . Estic molt contenta de ser ser seguidora d'un bloc tan divertit , interesant , que estigui bén explicat i ens ensenyi coses sobre la pintura i el mòn de l'art

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Gabriela!

      Gràcies per les teues paraules, sé que són sinceres i t'ho agraeix molt.

      M'agrada moltíssim que participeu perquè sense la vostra presència aquest bloc no tendria sentit. Els vostres comentaris són molt importants igual que les vostres suggerències ja que m'ajuden a millorar i també em donen idees per a pròximes entrades.

      Molts besets, Isabel.



      Elimina
  7. M'ha agradat molt aquesta entrada pero no sabia cap.Ha estat molt interessant com totes les altres entrades Isabel.Sequeix fent entrades que m'ha agraden molt.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sarah!

      Benvinguda al bloc. A la fi t'has animat a comentar una de les entrades! M'ha fet molta il·lusió tenir una altra seguidora. Segur que a partir d'ara faràs comentaris que m'ajudaran a continuar fent el bloc.

      No et preocupes per no saber cap resposta sobre el joc de les endevinalles. Segurament havies pensat en possibles respostes però pensaves que eren massa absurdes per ser veritat. La pròxima vegada has d'atrevir-te a contestar perquè segur que tens idees interessants que compartir amb la resta.

      M'alegra que t'agraden les entrades. Si tens alguna suggerència sobre el bloc, no dubtes en comunicar-m'ho ja que tot ajuda a millorar.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  8. Gràcies Isabel. Seguiré comentant el bloc en la próxima entrada.



    Besets,Sarah.

    ResponElimina
  9. Hola Isabel , soc na Xisca de 1r ESO C m'ha agradat molt , estic molt contenta que hagis fet aquest blog!! :)

    Una besada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Xisca!

      Has estat molt ràpida en consultar el bloc. Estic molt contenta. Espero que revises les entrades i, si t'abellexeix, compartir alguna opinió o simplement fer un suggeriment. Totes les vostres aportacions seran benvingudes.

      Moltes gràcies per la teua visita i espero a partir d'ara tenir una altra lectora.

      Molts besos, Isabel.

      Elimina
  10. Hola Isabel,
    Soc na Marta de 1ESOC m'agradat molt aquesta entrada la trob molt divertida pero,tinc una pregunta aixo ho has fet vosté per l'ordinador? o es de internet?

    Besos,Marta :)

    ResponElimina
  11. Hola, Martaaaaa!

    Pròxim dia comentarem aquesta entrada a classe i us explicaré amb més deteniment en què consistia. Les fotografies són de l'artista Chema Madoz però el muntatge i disseny són meus.

    M'alegra que t'haja agradat aquesta entrada.

    Molts besets, Isabel.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Isabel,
      Soc na Marta de 1ESOC com es deia aquell programa de posar les fotos en blanc i negre?

      besets,Marta

      Elimina
    2. Hola, Marta!

      Encara que vam parlar del tema a classe. Comentar-te que pots canviar les imatges a blanc i negre amb programes pròpiament de retoc d'imatge com ara el photoshop i el gimp.

      En l'entrada titulada "La vida en blanc i negre" explico el procés. Pots consultar-la, polsant sobre l'etiqueta "Fotografia" situada en la part de la dreta. Espero haver-te ajudat!

      Besets, Isabel.

      Elimina
  12. Hola Isabel,som na Paula de 1r ESO C
    M'ha agradat molt l'entrada i he visitat la pàgina web d'en Chema Madoz i crec que fa unes fotos molt originals.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paulaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

      Et dono la benvinguda oficial al bloc. Com que ja hem solucionat el tema de poder posar comentaris, espero les teues opinions sobre les entrades.

      Besets. Isabel.

      Elimina
  13. hola Isabel soc n Andreu de 1 eso A i me agrada molt aquesta etiqueta perque has de tenir molta imaginacio per completar-ho

    ResponElimina