dimarts, 30 d’abril del 2013

UN MISSATGE ESPECIAL


mi mamá me mima
Amb aquesta frase vaig aprendre en l’escola cóm escriure la “m” però, també és una frase que resumeix a la perfecció què són les mares en la nostra vida.

Tots sabeu que el primer diumenge de maig se celebra el dia de la mare. Coneixeu de sobra la meua opinió sobre celebrar en dies puntuals coses que haurien de demostrar-se, dia a dia, amb xicotets detalls que alegren la vida als que ens envolten. Me molesta que, per celebrar aquests dies, sigue obligatori comprar un regal car que valore en euros els nostres sentiments i emocions però, estic a favor de dir als nostres quant els necessitem o allò que suposa que formen part de les nostres vides.

Personalment no podia expressar en paraules tot allò que ha suposat i suposa la meua mare per a mi però, estic segura que a vosaltres us succeeix el mateix. Així que us proposo una idea per a celebrar aquest dia. Com que demà és festiu, podeu aprofitar per començar a fer un petit regal a les vostres mares que es convertirà en un dels millors regals.

Encara que és una proposta per al dia de la mare, aquesta idea és aplicable a qualsevol membre de la família: pare, germans, padrins, etc...

1r pas: Escolliu una frase que pugue resumir allò que és la vostra mare per vosaltres i si no us decidiu per alguna frase en concret, us animo a veure la campanya que Mediaset Espanya ha elaborat per a Telecinco per a aquest dia. Segur que us identifiqueu amb alguns dels missatges dels protagonistes.



2n pas: Elaboreu un targetó amb ella. Aquí teniu alguns exemples per donar-vos idees. Podeu emprar dibuixos, fotografies que teniu de quan ereu xicotets amb ella, etc... La mida hauria de ser més o menys la d’un full de paper per tal de poder-se enmarcar i que aquest record quedés per sempre.

Font: Saraillamas

Font:crisnasa

Font: la niña sin nombre

Font: la niña sin nombre

3r pas: El diumenge que ve prepareu el desdejuni i li col·loqueu el targetó sobre la taula. No tindrà millor manera de començar el dia.


Per cert, ahir em va encantar visitar-vos!

12 comentaris:

  1. Hola Isabel,
    Les darreres entrades no les he comentades perquè he estat amb molta feina del institut i del conservatori. Aquesta entrada m´ha agradat molt com les anteriors i gràcies perquè m'has donat moltes idees per el dia de la mare. Gràcies.

    Molts Besets,Sarah

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Sarah!

      Has estat la primera en contestar. M'alegro que t'haja aportat idees aquesta entrada per fer-li un detall a la teva mare. Les propostes les he trobades cercant per altres blogs i m'han semblat tant originals que he trobat que havia de mostrar-vos-les.

      Entenc perfectament que estigues molt enfeinada amb l'institut i el conservatori. Tu ja saps que la meua opinió és primer els estudis i després la resta així que has fet molt bé.

      De totes maneres, estàs a temps a comentar el que vulgues sobre entrades anteriors ja que quan feu algun tipus de comentari, google m'avisa amb un correu electrònic. Si et fa ganes comentar, no ho dubtes.

      Estic segura que amb allò que faces sorprendràs a la teua mare. Per cert, podries fer que Samuel i Santiago participéssen en la tasca, je, je i així seria un detall de tots tres. No val que fiquen excuses perquè no se'ls donava gens malament la plàstica...

      Molts besos, Isabel.

      Elimina
    2. Hola,Isabel
      Si avisare als meus germans i farem alguna detall per la meua mare.

      Besets,Sarah.

      Elimina
    3. Hola, Sarah.

      Crec que és molt bona idea fer-li el regal entre els tres i que li farà molta il·lusió. Ja em contaràs.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Em a agradat molt aquesta entrada per suposat també és molt bona presentacio les targetes, m'has donat moltes idees per fer-li a la meva mare a més de ferli una carta escrita per mi.
    Estic d'acord amb tu sobre que no cal demostrar els teus sentiments comprant regals cars simplemete has de ser tu, demostrant el teu amor dia a dia,tots els dies no per un dia especial com el dia de la mare.
    Les mares sempre et voldran encara que creguis que no perquè et diuen les coses que no has de fer o si ho has fet malament torna el a intentar.Siempre estan ha hi amb tu en les bones i en les dolentes.
    Em agradat molt, m'a encantat veure't.
    molts petons.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Karla!

      M'acabes de donar una idea a mi amb això de la carta. Vaig a veure cóm ho faig perquè li arribe el missatge a temps. M'encanta aquest intercanvi d'idees!

      M'agradat molt el teu comentari respecte a les mares.Tens molta raó quan dius que les mares sempre intenten aconsellar-nos per bé i que sempre están al nostre costat en qualsevol situació. Hem d'aprendre a valorar els seus consells perquè sempre ho fan amb la millor intenció i, a la llarga, te n'adones que tenen més raó de la que ens pensàvem.

      Espero que li agrade molt la carta i la idea que tens. Ja em contaràs el resultat.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel:
    Primer del tot ja tinc el ordinador arreglat aixi podre comentar en totes les teves entrades perdona el meu retras.
    La teva entrada m'ha agradat molt,lo que has dit que els sentiments no es compren millor que els demostris,les teves idees son molt creatives,jo ja tinc una postal per ma mare pero em pareix que en fare una com la que ens has ensenyat a fer,lo del disjuni m'ha agradat molt es molt bona idea que tambè afegire amb les postals.El video que ha realitzat telecinco m'agrada antes de la teva entrada ja o havia vist i em va pareixer original.
    A mi tambè em va agradar veurer'te espero que vinguis promte.
    Molts de petons,espero la proxima entrada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'ha parescut molt bona idea la que has proposat per fer el dia de la mare.Ja he pensat en com fer-li la targeta a la meva mare i m'esta quedant molt bè tenc moltes ganes de regalar-sela .Ja et contare com ha anat i si li ha agradat.
      Moltes Abraçades

      Elimina
    2. Hola, Gabriela!

      M'alegro molt que ja estigues materialitzant la idea per al dia de la mare en un targeta. Coneixent-te, segur que queda superxula. Quan ja passe el dia de la celebració i li hages donat la sorpresa, espero que em contes cóm ha anat. Estic segura que li encantarà. Tant de bó, els meus bessonets em facen en un futur targetes cóm les que esteu fent vosaltres a les vostres mares. M'agrada molt veure cóm els meus alumnes tenen idees i les porten a terme. M'encanta la vostra creativitat!

      Per cert, suposo que no te n'hauràs adonat però, quan faces els comentaris no és necessari que pulses sobre "Respon" perquè en realitat, estàs contestant a una altra persona que ha afegit el seu comentari. Que no passa res, tots ens equivoquem i mal és aquella persona que no s'equivoca perquè això vol dir que no ho intenta. Així que, a partir d'ara, quan faces els comentaris has de pulsar al final de tot on diu "Afegeix comentari".

      Gràcies per estar ahí a través des vostres comentaris.

      Una abraçada ben forta, Isabel.

      Elimina
  4. Hola, Miriam!

    M'alegro que ja tingues l'ordinador arreglat perquè així podrem tonar a estar en contacte. Em preocupava perdre una seguidora tant activa en el blog. Per cert, l'altre dia fent zapping vaig veure que s'emitia un capítol en Disney Channel de "Mi perro tiene un blog" i em vaig recordar de tu. La veritat és que jo també aprenc molt de vosaltres i m'encanta!

    Pel teu comentari, he vist que ja tenies una postal per a aquest dia la qual cosa indica que eres una persona que planifica les coses i, que ja t'havies fixat amb l'anunci de Telecinco, per tant, també eres observadora; dues qualitats que diuen molt de tu i que encara que ara no sigues conscient t'ajudaran en un futur. Segueix així i arribaràs lluny.

    Respecte al tema del desdejuni, crec que són petits detalls que alegren la vida a qualsevol.

    Na Karla crec que serà la "culpable" de la pròxima entrada perquè m'ha donat una idea amb el seu comentari que estic intentant mirar de perfilar.

    Molts besets, Isabel.

    ResponElimina
  5. hola isabel
    M´AGRADEN MOLT LES PROPOSTES son molt creatives .
    Una abraçada ben forta y molts besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Graciela!

      M'alegro que t'agraden les entrades. Ja veig que últimament t'animes a comentar-les. Ara només et queda aprofundir una mica més i comentar els temes que es tracten i així poder intercanviar opinions. Ànim!

      Molts besets, Isabel.

      Elimina