dijous, 14 de març del 2013

ENDEVINA ENDEVINALLA...

Aquesta entrada és un joc . El sistema és molt semblant al que vam fer al principi de curs amb les marques i Antonio de Felipe. La única diferència és que la posta en comú que vam realitzar a classe amb la pissarra digital ara és virtual i a través del blog, així que m'agradaria que participés la majoria de la classe per veure possibles respostes. 

A continuació us deixo 15 endevinalles on les pistes són les dues fotografies que apareixen en la suma. Quina imatge seria la resultant? Teniu uns dies per pensar-hi, a veure fins a on arriba la vostra imaginació...

















Fins la pròxima entrada.




16 comentaris:

  1. Crec que el mar i el porta angles seria una posta de sol

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Gabriela.

      Vas per bon camí. T'animo a que continues pensant i que d'aquí uns dies em dones alguna altra resposta. Pensa que el resultat no sempre ha de ser lògic i que alguns objectes resultants són poc pràctics però molt originals!

      Moltes gràcies per la teua participació.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  2. Hola Isabel,jo em se un parell,es molt divertit, jo no dire ningun perquè els que visitin la teva entrada pugin jugar,es un joc molt divertit.
    Una abraçada forta.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Miriam.

      Has estat ràpida en el joc: ja tens un parell de resultats! Està molt bé que vulgues esperar per a que la resta de la classe també participe. Podria nombrar-te ajudanta del blog ja que se't dóna molt bé.

      Si vols espera't uns dies i dóna la solució d'aquella endevinalla que consideres més dificíl. Ves pensant les altres endevinalles i que la solució pot resultar un tant "xocant".

      Gràcies per participar-hi.

      Besets, Isabel.

      Elimina
    2. D'acord cuant vegi una altre entrada et donare solucions,quina il.lusió podria ser ajudanta del teu blog,seguire comentant en les teves entrades.
      Molts petons.

      Elimina
  3. perdona per la tardança aquesta setmana ha estat una setmana d'exàmens i no i pogut mirar la entrada.He intentat endevinar algunes però no moltes

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Karla!

      No et preocupes, primer eren els exàmens que suposo que hauran sortit bé. De totes maneres sabia, que com a fidel seguidora del blog, tard o d'hora publicaries algun comentari sobre l'entrada així que estava esperant-te.

      Està molt bé que ja tingues algunes possibles solucions sobre les endevinalles. Igual que li vaig dir a la teua companya Miriam, pots ja donar-me alguna solució sobre les endevinalles que has encertat abans que publique definitivament les solucions en el blog.

      Espero la teua resposta i moltes gràcies per participar en el joc.

      Besets, Isabel.

      Elimina
    2. val aviat te les donaré

      Elimina
  4. no em se moltes per intentaré dir algunes respostes:
    1) un arbre sense fulles i am un nuvol al damunt.
    6)un pomer.
    7) persona trepitjant la herba.
    9) termometre amb una temperatura alta.
    13) un cuadre amb el dibuix de una corbata.
    No se mes ho sento.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Karla!

      No vas malencaminada amb les teues respostes. Ho has fet molt bé! Entre diumenge i dilluns publicaré les solucions per intentar que participen els més despistats. Com pots veure el blog no tanca per vacances.

      Gràcies per la teua participació ja que amb la vostra ajuda feu que el bloc estigue viu.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  5. Jo en dire algunes:
    1)Es un arbre que no te fulles pero si poses el nubol demunt pareix un arbre amb fulles com si estigues dibuixat.
    3)Es una bombeta amb forma de pera fusa,perque les peres tenen com taques i si una bombeta te come taques es que estan fuses.
    5)Com si el formatge estigues al recipient per fer'ho servir.
    6)L'arbre de les pomes,em pareix que es diu un pomer.
    7)Una persona que esta a un camp amb herba o un parc.
    9)El mateix que na Karla,un termometre que marque una temperatura alta.
    10)El mateix que diu na Gabriela una posta de sol.
    13)Una obra d'art(han pintat una corbata).
    Ja no se m'ocorreixen més,moltes gracies per venir a veurer-mos m'ha alegrat veurer-te,feliç pascua.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Miriam!

      M'estan sorprenent en positiu les vostres respostes, sou molt llestes. No vull dir res però, estic comprovant què qui contesta al blog sou xiques, je, je...

      Publicaré les respostes al final de la setmana i us adonareu que no anàveu mal encaminades. M'encanta que tinguésseu la capacitat d'imaginar que de vegades es troba tant a faltar!

      A mi també m'alegra fer-vos aquestes visites perquè així us veig i no perdem el contacte.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  6. Alaa que divertit y que dificíl.. jejeje amem..
    1)Un arbre sense fulles
    6)Un pomer
    9)Un termometré amb alta temperatura
    10)Una posta de sol
    No hem se mes ... jejejeje pero es molt entretengút perque et fa pensár

    M'he va agradar molt veure-te dimecres, va ser una alegria per als que et sentim añorança. Esper que tornis prest. Cuidet un petó. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Lídia.

      Sabia que participaries. De fet, després de fer-vos la visita, em vaig adonar que li havia comentat a Andrea que sent seguidora del blog havia de participar-hi obligatòriament i que m'havia oblidat de comentar-te el mateix a tu. Disculpa i no em faces molt de cas ja que diuen que el "despiste" està lligat a l'embaràs, je, je. Espero que se'm passe.

      M'alegra que t'haja agradat el joc. És complicat invertar-se activitats d'aquest tipus però intentaré pensar-ne més perquè resulten molt divertides i a mi també me motiven.

      Les teues respostes tampoc van mal encaminades, te n'adonaràs quan publique les solucions a final de setmana.

      Gràcies per participar i per dedicar-me sempre frases tant boniques... Jo també us trobo molt a faltar i em dóna molta alegria fer-vos visitetes.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  7. Bon dia Isabel! Dimecres em vares dir que tenia que comentar si o si, així que ara et deixo algunes respostes que crec que se:
    a) Un arbre amb un núvol al damunt
    b) Un formatge dins un recipient
    c) Un pomer
    d) Un home caminant per la gespa
    e) Un termometre amb temperatura alta
    f) Una posta de sol
    g) Una foto de un home
    h) L'horari del tren

    M'ha agradat que vingueres a visitarnos, esper que tornís prest. Molts petons!



    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Andrea!

      Carai, m'has fet cas a la primera! M'ha agradat molt la teua obediència, je, je.

      En quan a les respostes, dir-te que tenen possibilitats. Sé que esteu expectants amb les solucions. Demà publicaré l'entrada i podreu veure quantes heu encertat i comprovar que teniu una imaginació espectacular, cosa que m'agrada i que considero molt important.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina