diumenge, 7 d’abril del 2019

Regal "scrapbook"



Aquesta entrada té un poc de tot: de pràctica creativa, d’scrapbook i de com elaborar regals més originals.

Els que heu consulteu el bloc, ja us haureu adonat, que m’encanten les manualitats i realitzar amb les meues pròpies mans detalls per a les persones que estimo i que aprecio. He fet detalls per a membres de la meua família com el meu padrí jove al que adoro (podeu veure aquí el detall que li vaig per al seu 60è aniversari), també per als tutors dels grups d’ESO perquè crec que fan molta feina al llarg del curs i s’ha de valorar (podeu consultar aquí i aquí per veure alguns exemples) i en aquest cas el detall ha estat per a una alumna que tots coneixeu i de la qual em sento molt orgullosa d’haver estat la seua professora i a la que li tinc una estima molt important per tot allò que ella m’ha ensenyat.

Un dia d’aquests darrers últims Nadals, passejant per Vinaròs, vaig entrar a una de les meues botigues favorites, Alehop (la botiga de la vaca), per veure quines novetats tenien. I sabeu que em va passar? Que vaig trobar un kit de spcrapbook, que només veure´l, vaig pensar en Margalida. No us ha passat mai que veieu alguna cosa i penseu en una persona a la que li agradaria? Doncs això em va passar a mi. Així que el vaig comprar i a Mallorca me’l vaig portar.

La temàtica de la portada “Follow your dreams” em va semblar ideal i, com que a Margalida, li encanta viatjar i sempre té algun projecte scrapbook en ment, vaig pensar que segur li aniria ve per algun viatge del futur.

Com podeu apreciar, tant la caixa que conté l’àlbum, així com la portada i les pàgines estan realitzades amb tonalitats marrons.

Isabelcogollosferrer©2019



A continuació vaig a mostrar-vos el material que contenia la caixa per a l’elaboració de l’àlbum. Esteu atents a tot aquest tipus de material perquè us donarà idees a l’hora de comprar tot allò que necessiteu per a l’elaboració del vostre propi àlbum a la fi del curs.
En la següent imatge podeu veure una sèrie de papers estampats que jo he agrupat per tonalitats per tal que poguésseu comprovar la importància de l’harmonia de tots els elements que configuren l’àlbum.

Com podeu veure el cercle és un dels motius que més es repeteix com a motiu de les estampacions dels papers que us mostro. També podeu observar en la part de la dreta de la imatge una sèrie de targetes amb text per a que aneu pensant de quina manera escriureu i mostrareu els textos que acompanyen a les vostres fotografies.

Isabelcogollosferrer©2019


A continuació us mostro altres elements decoratius que fins ara no havia comentat en les classes i que també podeu utilitzar en el vostre àlbum per tal de decorar-lo. És important que els elements que utilitzeu estiguen relacionats amb la làmina i, com no, que reforcen la imatge que l’acompanya. Hi ha infinitat de possibilitats, inclús vosaltres mateixos podeu realitzar dibuixos, pintar-los i retallar-los!

Isabelcogollosferrer©2019


Les ferratines són un altre element que també pot servir per a decorar el vostre àlbum. Inclús ho podríeu emprar com a text que acompanya alguna de les vostres imatges. Cal tenir en compte a l’hora d’escollir els materials la importància de la varietat per tal que cadascuna de les pàgines sigue diferent i original. D’aquesta manera, podrem sorprendre a la persona que mire l’àlbum i que tingue ganes de més, a mesura que vaja girant cadascuna de les pàgines. I si el vostre àlbum és un regal per a algun familiar o amic encara és més important aquest factor “sorpresa” ja que l’àlbum és per ell!

Com podeu apreciar en els sobres, els colors també varien i això és molt important. Eviteu emprar el mateix color de sobre en totes les pàgines ja que el color de les làmines és diferent i les fotos també. De vegades, opteu per comprar sobres blancs i personalitzar-los i encara que és una opció, heu de saber que en papereries especialitzades en temes de manualitats tenen sobres de molt de colors que podeu comprar per unitats. Així que us invito a emprar sobres de diferents colors per tal que el nivell de personalització i originalitat sigue tot un èxit.

Isabelcogollosferrer©2019


Un altre material molt bonic pel seu acabat són els motius de fusta. Normalment són paraules en anglès i fletxes de diferents tipus que serveixen per a assenyalar les fotografies de l’àlbum. Podeu trobar molta varietat d’aquest tipus de material en botigues de manualitats.

Isabelcogollosferrer©2019


I fins aquí tot el material que hi havia dins de la caixa però...com que ja sabeu que a la vostra professora li encanta combinar diferents elements i afegir altres peces que puguen combinar amb ells, vaig comprar aquestes etiquetes en el Tiger per tal de completar el material ja existent en la caixa amb tonalitats marrons. També vaig demanar ajuda a la meua mare. Em va mostrar elements de fusta que tenia en la botiga i que podien combinar perfectament amb els que havien dins de la caixa. Així que no vaig perdre més el temps i vaig escollir aquells elements relacionats amb la temàtica dels viatges que tant li agrada a Margalida.

Isabelcogollosferrer©2019

I ara ve la part de pràctica creativa. M’abellia fer-li un detall personalitzat per a que el pogués guardar com a record i amb el qual pogués expressar que havia significat per a mi tenir-la com a alumna. Així que vaig escollir el washitape, un dels materials per excel·lència en l’scrapbook, per fer-li un element decoratiu i senzill que pogués tenir en el seu escriptori o en algun lloc de la sala d’estudi.

Com podeu veure en les següents imatges, vaig escollir un total de 10 washitapes diferents però que combinéssen bé entre ells per a fer un fons variat i creatiu.

Isabelcogollosferrer©2019

És molt important que quan realitzésseu aquest tipus de treball, deixeu un poc més de cinta decorativa en els laterals per tal d’assegurar-se que aquesta quede ben fixada i que no s’obrigue per les puntes.

I finalment, li vaig escriure una frase amb la qual vaig intentar resumir el que significa per a mi després de tots aquests anys...

Isabelcogollosferrer©2019

Segueixo pensant que és molt important dir a la gent que ens envolta com són d’importants per a nosaltres. De vegades pensem que un bon regal és equivalent a comprar alguna cosa cara però ens equivoquem, un detall fet amb sentiment i amb dedicació no té preu...Així que us animo a fer petits detalls a familiars, amics i companys que alegren els dies als que els reben i que, a vosaltres, us fan passar una estona entretinguda.

Isabelcogollosferrer©2019

Ens veiem en la pròxima entrada!




12 comentaris:

  1. Hola Isabel!
    Crec que no puc expressar en paraules el que em va emocionar aquest regal! No m'ho esperava gens, i em va fer moltíssima il·lusió! Tot el material d'scrap m'encanta, i ja em moro de ganes de començar a emprar-lo tot! L'àlbum és preciós, i la seva funda, i tot el material de decoració m'encanta! Feia temps que volia comprar figuretes de fusta, però no n'arribava a trobar que encaixeissin amb la temàtica dels viatges, que normalment utilitzo per als àlbums.
    Però el que més il·lusió em va fer va ser el marc fet per tu... L'he mostrat a tota la meva família i el tenc damunt el meu escriptori!
    Crec que mai et podré agraïr suficientment tot el que m'has ensenyat i aportat! No em cansaré mai de repetir-te que vas ser tu qui em va ensenyar l'scrap i va potenciar la meva afició per les manualitats. Em vas ensenyar tot el que es podia crear amb unes pintures i unes cartolines, i les teves classes em van servir moltíssim! Cada vegada que pujes alguna nova entrada m'alegro moltíssim, sempre m'ajuden i em mostren coses noves!
    No puc dir res més que gràcies!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Margalidaaaaa!❤❤❤❤

      Crec que has definit perfectament amb el que has escrit tot el que sento per tu...Crec que el sentiment és recíproc...🤗🤗🤗🤗

      Encara et recordo perfectament asseguda en la classe de 1r d'ESO ☺. Discreta i feinera, entusiasmada en cada làmina que explicava, sempre motivada 😍😍😍😍.

      La nostra professió no seria el mateix sense alumnes com tu: disposats contínuament a aprendre i a esforçar-se per superar-se cada dia...💖💖💖💖

      Jo només vull dir-te que t'estimo moltíssim (perquè als alumnes també se'ls estima) i que estic molt orgullosa de tu!🤩🤩🤩🤩

      Sempre dic que Mallorca m'ha donat coses boníssimes i la possibilitat de conèixer gent meravellosa i tu has estat una d'elles!💜💜💜💜

      Moltíssimes gràcies per haver format part d'aquesta etapa i espero seguir rebent els teus comentaris en Castelló.

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
    2. N'estic segura de que el sentiment és recíproc!
      Hi ha persones que he conegut durant l'institut que estic segura que mai oblidaré, i sens dubte tu n'ets una d'elles!
      Pots estar segura de que continuarem en contacte, i seguiré esperant ansiosa les teves entrades, esper que per molt de temps! Et trobaré a faltar!!😍😍
      Només puc dir-te gràcies!
      Molts besets, Margalida

      Elimina
  2. hola isabel soc na pepi de 1resob m'aencantat aqauesta entrada es mol bonica

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Pepi!😍😍😍😍

      M'ha fet molta il.lusió veure el teu comentari ❤❤❤❤. Moltes gràcies per comentar en el bloc 💻🖱. A veure si t'animes i a partir d'ara vas opinant sobre altres entrades...👏👏👏👏

      Molts 😚😚😚😚 i fins demà.
      Isabel.

      Elimina
  3. hola, som en Marc Kuhalainen Cardell de 1r ESO B i volia dir que la entrada me ha encantat.
    me encanten les manualitats que fas i tambe volia dir que mirare de comprar allo de ale.hop que a jo la tenda me encanta.
    el comentari que has dit l'he trobat ben cert de que les coses barates poden ser millor que les cares.
    adeuuuu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marc!😊

      Has complit...⌛😂⏳😂⏳😂⌛😂 i has comentat en el termini establert 👏👏👏👏.

      És que al final les coses més importants en aquesta vida són els detalls...💖💖💖💖 Només saber que algú ha pensat en tu i ha dedicat part del seu temps a preparar-te un regal val el seu pes en or...

      Un somriure 😊, una apraçada 🤗 o simplement un Com estàs? poden alegrar-nos el dia!

      Gràcies per comentar ❤❤❤❤. Ens veiem divendres 😉.

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  4. Hola Isabel soc na Tizziana de 1ESO B i volia dir que m'ha agrada molt aquesta entrada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Tizziana!😊

      Veig que t'has animat a comentar en el bloc 💻🖱. Així m'agrada!👏👏👏👏

      La vostra opinió és molt important per a mi 😉 així que no deixes de comentar les entrades i opinar sobre els temes tractats...Tots aprenem de tots i jo mateixa vaig millorant el bloc gràcies a les vostres aportacions...❤❤❤❤

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  5. hola Isabel soc na Núria de 2nESO A feia molt de temps q no passava però s'altre dia m'ho vares recordar i volia passar per dir-te q me dones moltes idees i molt bones però sa veritat esq jo no soc gens bona per fer aquestes coses. Esper q un dia m'animi a fer qualca manualitat! Gra6😊

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Núria!😃

      Em sap greu dir-te que t'equivoques...👈 TOTS podem fer manualitats...no fa falta ser un expert 😅.

      Quan comencem, podem fer coses que ens resulten més fàcils 🎨🎨🎨🎨 i, poc a poc, amb pràctica i ganes 💪💪💪💪 anirem millorant la nostra tècnica 💟✂️💟✂️!

      Així que ja saps: a practicaaaaar 😂😊😂😂...Les persones creatives hem de ser valents i arriscar 🎢 🎡🎢🎡 ja que és la única manera d'aprendre coses noves❗

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina