dimarts, 23 d’abril del 2019

Read and read and repeat...


Avui 23 d’abril se celebra el dia del llibre i són moltes les campanyes que es realitzen per a incentivar la lectura entre grans i petits perquè llegir aporta moltes coses bones tant per al que llig com per a la societat que l’envolta perquè...

quan ens submergim en la lectura...  

Imatge via Pinterest


...descobrim altres mons que en altres situacions resultarien inversemblants.

Imatge via Pinterest


Llegint les pàgines d’un llibre ens sentim lliures...

Imatge via Pinterest


...per crear les nostres pròpies històries

Imatge via Pinterest


Si ho convertim en un hàbit...

Imatge via Pinterest



...es converteix en una necessitat.

Imatge via Pinterest


Perquè llegir ens fa créixer com a persones...

Imatge via Pinterest


...i cultiva la nostra ment.

Imatge via Pinterest


La lectura ens enriqueix...

Imatge via Pinterest


...i fomenta la nostra imaginació.

Imatge via Pinterest

Llegir ens aporta coneixements...

Imatge via Pinterest


...i ens demostra que no fa falta ser rics per a viatjar.

Imatge via Pinterest


Si aconseguim endinsar-nos en la història que un llibre conté...

Imatge via Pinterest

... després de llegir-lo alguna cosa d’ell quedarà en nosaltres.

Imatge via Pinterest

Llegir ens aporta idees i creativitat...

Imatge via Pinterest

...i si trobes els llibres adequats pot resultar fins i tot divertit.

Imatge via Pinterest

Perquè llegir ho canvia tot...

Imatge via Pinterest

...tingues l’edat que tingues.

Imatge via Pinterest

Per a que les històries puguen viure en el nostre record...

Imatge via Pinterest

...llig llibres!

Imatge via Pinterest



4 comentaris:

  1. Hola Isabel, som na Marina de 1r d'ESO C.
    A mi m'encanta llegir, de fet, fa dos anys, els meus pares em van regalar un e-book, ja que era una ruïna això de comprar tants llibres... Però ells sempre m'han dit que per que jo llegesqui, sempre tendràn doblers, perquè diuen que la lectura m'enriqueix i em forma com a persona. A més a més de que amb l'e-book costa menys, pots dur moltíssims de llibres dins un objecte que quasi no pesa res! Però en el fons anyoro la textura del paper...
    Una abraçada!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!😀

      T'entenc perfectament... 🙈 a mi també m'agrada molt més el llibre físic 📚 i sentir a través del tacte la rugositat de les fulles...😆😆😆😆 És per això que encara em nego a comprar un e-book...

      De totes maneres entenc als teus pares 👨‍👩‍👧 i que hagen optat per aquesta opció per tal d'estalviar diners 💵💶💵💶💵.

      Però, també és cert que pots aprofitar el teu aniversari 🎂, el teu sant 😇 o els Reis 👑👑👑per tal de demanar llibres 'de veritat'.

      A més a més, et recomano la biblioteca. És una manera de poder llegir llibres gaudint d'una estona de tranquil.litat dins de les seues instal.lacions i després poder-te'l dur a casa. A mi m'encantava anar a la biblioteca. Recordo que de xicoteta llegia uns llibres d'una família fantasma 😂😂😂😂...

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  2. hola som en marc kuhalainen cardell de 1r eso B i volia dir que tens tota la rao.
    a jo me encanta llegir llibres i es vera que els llibres ajuden a la ment...
    les imatges tambe son molt xules.
    adeuuuu!!!!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marc!😊

      Sóc de la teoria que llegir canvia la vida ❤❤❤❤ de les persones...

      La lectura 📚📚📚📚 ens aporta entreteniment però també coneixement, imaginació i creativitat 💡 i tot això en conjunt, n'estic ben segura, ens pot ajudar a transformar la societat en la que vivim. Perquè tots podem aportar coses 💖💖💖💖.

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina