divendres, 5 de maig del 2017

T'estimo MAMÀ

Falta molt poc per a celebrar el dia de la mare. Sempre he pensat que no fa falta un dia especial per a dir-li a una persona que l’estimes però he de ser franca i dir-vos que des que tinc fills és un dia que m’encanta!

Bé anem al que interessa, alguns tal vegada ja teniu el regal, d’altres encara estareu cercant-lo i alguns que jo em sé (no vull dir noms...) estareu fent un regal ben original amb les vostres manetes...

Per a tots vosaltres, tinc preparat un detall molt original per tal donar-li un acabament molt bonic a allò que teniu pensat reglalar. És tracta d’una espècie de medalla molt original i estilosa que podeu descarregar-vos tant en castellà com en català aquí: http://thisiskool.com/es/descargables/558-descargable-gratuito-medalla-a-la-mejor-madre.html

Imatge de thisiskool.com

En la pàgina web trobareu com realitzar-la pas a pas (http://www.thisiskool.com/blog/al-mejor-padre-del-mundo/)  però si algú vol fer el seu propi disseny amb papers d’scrapbook, washi tape, tela o feltre, endavaaaaaant!

Imatges via pinterest

Espero que us haja agradat aquesta idea.

Ja em contareu en classe el resultat!

2 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    Jo li vaig fer unes magdalenes de xocolata per berenar ahir dematí, i també li vaig fer una targeta de felicitació que ja li vaig donar, però em guardaré la idea per al següent aniversari!!
    És una idea suuuper xula! M'encanta!!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ai, Margalida!😊

      Quan Andreu i Bernat siguen més grans 👬, m'aconformaré en que siguen la meitat de detallistes que tu 💟💟💟💟. Quina meravella! La teua mare deu estar encantada i superorgullosa...❤❤❤❤

      La idea de l'entrada és molt versàtil i podeu fer les modificacions necessàries per tal d'adaptar-la a l'ocasió. Inclús podeu fer els vostres propis missatges personalitzats 👏👏👏👏.

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina