divendres, 12 de maig del 2017

TAULERS INSPIRACIONALS

El mood board és una eina fabulosa amb la qual podrem crear un ambient que ens facilite la inspiració. La seua presència ens ajudarà a crear un espai de treball on poder ser creatius i tenir idees molt interessants i originals. A bon segur, molts de vosaltres, ja teniu fotografies penjades en les parets de la vostra habitació o un taulell de suro on posar notes amb post-it. Allò que més destacaria del mood board és que es crea a partir de diferents elements i que la seua varietat (fotos, il·lustracions, retalls de revistes, papers, teles, ferratines, flors...) aporta bellesa al resultat final. Crec que envoltar-nos de coses boniques ens ajuda a ser més positius i més feliços en el nostre dia a dia.

1. cameralink.se 2. apartment34.com 3. Jeltje fotografie

A continuació, us mostro el meu tauler inspiracional “digital” que he creat amb les imatges que vaig realitzar aquestes últimes vacances. He escollit aquelles fotografies que més llum i energia em transmitien, per tal de crear el meu mood board particular i així donar-li un poc d’alegria a aquest mes de maig, que s’ha entestat en tenir-me refredada (jajajaja). En aquest cas he emprat un programa online (https://www.picmonkey.com/es/) amb el qual faig alguns dels collages que us mostro en les entrades del bloc.

Isabelcogollosferrer©2017

Espero que us haja agradat la idea. I ara allà va la meua proposta...

Per què no creeu el vostre mood board sobre l’àlbum scrapbbok que anem a realitzar en classe? Tal vegada si penjeu les fotografies amb alguns papers decoratius i un poc de washitape, comencen a venir-vos idees molt interessants que després podreu aplicar en el muntatge de l’àlbum a classe.

Animeu-vos!


2 comentaris:

  1. Hola Isabel!!
    Jo ja tenc un suro ple de coses a la sala d'estudi (on faig les manualitats, a causa de que compartesc habitació amb la meva germana, i la té plena de joguines), que fa que aquest sigui el meu lloc especial, i el tenc ple de fotografies, dibuixos, i records de dies especials, que em donen forces i m'inspiren. M'encanta perquè, en certa manera, resumeix qui som jo, jajaja!!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      Has fet una definició perfecta 👌 sobre en que consisteix el mood board 😎: et defineix a tu mateixa, això és 👏👏👏👏.

      Crec que és molt important envoltar-nos de coses que ens defineixen com a persona. A mi, personalment, m'encanta ❤❤❤❤ quan entro en una 🏠 i noto la personalitat de la persona que viu en ella!

      Molts besets 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina