divendres, 19 de maig del 2017

JO sóc MERAKI

A partir d’ara, trobareu una sèrie d’entrades en el bloc que us aportaran noves idees per tal d’acabar el vostre àlbum. Queda poc i necessito la vostra màxima entrega a aquest projecte que està a punt de finalitzar.

Fa uns dies trobava una paraula grega que definia a la perfecció què significa la realització d’un projecte com l’scrapbook al llarg d’un curs. Jo sóc MERAKI...i vosaltres? 

Si voleu saber el significat, heu de fer el puzzle...jajajajajajaja

Aquelles que persones que també sigueu MERAKI, per favor contesteu a aquesta entrada i acabeu el vostre comentari de la següen manera:

JO també sóc MERAKI!

Espero les vostres respostes des de jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

7 comentaris:

  1. Hola Isabel,
    m'ha encantat el sentit de la paraula, nosaltres a SOCIALS esteim estudiant l'antiga Grècia. Jo m'esforçare tot el que pugi amb fer l'albun scrapbook, ja he començat es cercar i a comprar material per fer l'àlbum, a mi m'encanta fer scrapbooking es una activitat que hem relaxa molt i em deixa fora de la tecnologia.
    El trencaclosques ha estat una idea genial com la de la làmina anterior de les textures. En fer-lo he trigat 2:30 en ferlo.
    Esper que te recuperis aviat i ja podem començar a fer l'àlbum scrapbook.
    Molts bessets 😘😘😘😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Joana!😊

      M'alegro 😎 que t'haja agradat la paraula i el seu significat 😍. Ja sabeu que jo sóc de les persones que pensa que les coses fetes amb amor ❤❤❤❤ surten molt millor 😉.

      I sí, és important fer altres coses més creatives i manuals 🎨🖼✂✏ que ens alliberen un poc de les noves tecnologies 📲📲📲📲 tant presents en les nostres vides 👏👏👏👏.

      En breu ja estarem muntant l'àlbum 📓. Mentrestant, estic acabant una entrada 💻🖱 que segurament publicaré demà sobre aquest tema 👏👏👏👏.

      Molts besets 😘😘😘😘, Isabel.

      Per cert...t'has oblidat de la frase final!😯😯😯😯

      Elimina
    2. No l'he posat perquè els altres no facin el trencaclosques i mirin el significat

      Elimina
  2. Hola Isabel!
    Mai havia sentit aquesta paraula, però m'encanta!! Si es fa amb amor, el menjar és més bo, els dibuixos més bonics i l'scrap, més xulo i original!!
    Ja saps que m'encanta fer manualitats, i fer-les amb amor! A mi també em serveixen per desconnectar i deixar de pensar en si em sona un wasap, o si per la televisió fan una pel·lícula, o si la gent ha pujat coses noves a internet.
    Ja tenc ganes de veure la següent entrada!!
    JO també sóc MERAKI!!
    Molts besets, Margalida

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Margalida!😊

      Així m'agrada 👏👏👏👏. Hem d'aconseguir que tots siguem un poc més MERAKI perquè crec que amb aquesta actitud serem capaços de canviar moltes coses en el 🌎!

      Des que vaig crear el bloc 💻🖱 un dels objectius que m'agradaria aconseguir és aportar el meu granet d'arena per a que els meus alumnes siguen més creatius 💟💟💟💟 tant a nivell personal com a professional.

      Us imagino el dia de demà 😄desenvolupant una professió que us agrada i posant tota la passió en ella i m'emociono ❤❤❤❤. Així que...per més MERAKIS en el 🌎!

      Molts besets 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel😄😄. Soc na Paula Penya de 1 r Eso E.
    M'agrada molt el significat de la paraula MERAKI,el puzzle l'he fet amb 2:59 minuts.Et don les gràcies per penjar entrades 💻 al blog i donar-nos idees per a fer manualitats🎨.
    MOLTS BESETS😘😘,Paula

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Paula!😄

      Estic encantada 😊 de poder-vos ajudar a crear el vostre àlbum 😎. Continueu atents al bloc perquè hi haurà més entrades 💻🖱.

      Molts besets 😍😍😍😍, Isabel.

      Elimina