dilluns, 22 de maig del 2017

LOVELY Stories

D’aquí no res començarem el muntatge de l’àlbum i hi ha una part que quasi sempre queda per al final i no per això és la menys important: es tracta de la portada. A aquestes altures de curs, i després d’haver seleccionat les fotos, és obvi que tots teniu una idea clara de la temàtica que heu escollit per al vostre àlbum.

La portada és una síntesi de l’interior de l’àlbum. És per això, que hem de “pensar-la” abans de realitzar-la, per tal d’aconseguir aquell disseny que millor represente l’interior que està per descobrir.

La realització de la tècnica scrapbook en la portada ens permet la utilització d’objectes amb volum i, inclús, la superposició d’alguns d’ells donant lloc a resultats molt diferents i originals.

Imatges via Pinterest

En molts àlbums scrapbook podem trobar la utilització de fotografies en la portada que resumeixen la temàtica del seu interior. Com podeu observar, en els següents exemples, algunes fotografies han estat manipulades per tal d’aportar un toc més original al disseny final. A mi, personalment, la foto de boda fragmentada m’encanta perquè simbolitza el conjunt de moments que els protagonistes han pogut viure al llarg d’aquest dia tant especial.

Imatges via Pinterest

Encara que és una bona opció incloure una imatge fotogràfica, en el vostre cas, jo descartaria col·locar una foto que face evident el contingut de l'àlbum. En canvi, sí que apostaria per crear una tapa en la que es donessin pistes d’allò que trobarem en l’interior a través d’alguna imatge suggeridora.

Imatges via Pinterest

A continuació us mostro alguns àlbums que parlen de la temàtica dels viatges i així podeu comprovar personalment que cada tema dóna resultats molt diferents i originals depenent de la visió i  l’enfocament personal del qui el realitza.

Imatges via Pinterest

En quan a color, també hi ha molta varietat depenent del destinatari del regal. En el cas de naixements, els colors pastels són els colors més emprats perquè transmeten tendresa i sensibilitat per als moments tant emotius que recullen les seues pàgines interiors.

Imatges via Pinterest

Com podeu veure, a més de la varietat en quan a color, la tècnica scrapbook permet combinar diferents materials (papers, ferratines, llaços, cordons, siluetes, teles, botons) i aconseguir resultats molts interessants superposant-los.

Imatges via Pinterest

El cartró, com ja haureu vist en alguns dels exemples anteriors, és una altra opció que combinada amb els colors vius d’altres elements utilitzats, aporta un toc divertit a l’àlbum.

Imatges via Pinterest

I per als més addictes a les xarxes socials, us deixo aquest dos últims exemples, que m’han semblat molt xulos i originals. Jo personalment, em quedo amb la idea dels selfies, que és la tècnica que més utilitzo últimament per poder tenir alguna foto amb Andreu i Bernat. No descarto la idea de fer-ne un... jajajajaja...

Imatges via Pinterest

38 comentaris:

  1. hola isabel som na arianna de 1esoE.Me encanten aquests scrarpbook.La que mes me agradat es una de les darreres,es la del icono del instragram.Pero tambe me han agradat altres i ja he pensat com me podria quedar de una manera molt original i creativa.
    PD:com va la teva recuperacio??Te esperam prest
    una bessada

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,Arianna!😊

      M'alegra que t'haja agradat aquesta entrada 👏👏👏👏. N'estic preparant unes altres sobre el tema per tal que anésseu pensant una proposta original per al vostre àlbum 📓. Estigueu atents 👀 a les pròximes entrades 💻🖱!

      En quan a la meua recuperació, vaig millorant poc a poc 💪💪💪💪. Espero en no res estar amb tots vosaltres 👬👭👫👬👭👭👬👬👭👫!

      Molts besets 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  2. Gràcies per posar-mos idees perquè mos inspirem.
    Demà ja vens? Que ja t'anyoram.
    Molts bessets 😘😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Joana!😊

      Ara toca pensar en la vostra portada i com voleu plasmar la temàtica de l'àlbum!👏👏👏👏

      Demà vaig al metge. Espero que estigue tot correcte i poder venir a veureu-vos el més aviat possible 😎.

      Jo també us enyoro moooooolt ❤❤❤❤.

      Molts besets 😍😍😍😍, Isabel.

      Elimina
    2. Ja tenc una idea per ela la portada del meu album

      Elimina
  3. Hola, Isabel !!!!!!
    me encanten aquestes idees!!!!!!
    Molts,bessets!!!!

    ResponElimina
  4. Hola sociedades en Joan i m'agrada apuesta idea,en pensaré algunes

    ResponElimina
  5. Respostes
    1. Hola! 🙋

      Veig que aneu animant-vos a consultar el bloc 💻🖱. Així m'agrada 😎👏👏👏👏.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  6. Hola Isabel, som n'Aina de 1r eso A. La portada del album és una de les parts que més m'ha agradat és diferent i colorit. Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Aina!😊

      Veig que ja aneu entenent les diferents parts que configuren l'àlbum 👏👏👏👏.

      Cadascuna de les parts té la seua importància i una funció diferent però molt necessària en el disseny de l'àlbum 📓. Les làmines son les que acompanyen les fotos 📸📸📸📸 que heu escollit i la portada és la carta de presentació del que hi ha a l'interior.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  7. Sincerament m'ha sorprès el fet de que ja he vist dues entrades que parlen d'albums i precisament aquestes són les que m'agraden més. La portada, per a mi, és la part més important de l'album ja que és la part que el fa bonic per fora i pot fer semblar que l'interior siqui més interessant del que realment és. m'ha fe molta gràcia la que enia forma d'instagram
    salutacions, Yoel 1r ESO A

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Yoel!😄

      Et dono tota la raó en quan a la portada de l'àlbum 📘 així que ja podeu anar pensant 💡💡💡💡 de quina manera resumir en ella la temàtica de l'àlbum 😎😉.

      Molts 😘😘😘😘, Isabel.

      Elimina
  8. Hola Isabel,soc n´Albert Bergas de 1r ESO A.m´ha agradat la idea de s´instagram,la trob original.

    Gracies i adeu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Albert!😊

      La portada de l'àlbum 📗 és una oportunitat per a ser molt creatius 💟✂💟✂. A mi també m'agrada molt la portada amb el logo d'instagram 😉😎.

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  9. Hola Isabel! Soc na Nuria Avellaneda de 1r eso A. Les portades están molt bé son xulés totes pero la que més pero jo es la de Instagram. Gracies i ara ESTIC atenta a lo que publiques. Feliç any nou!!!😋😋😋😘😘😘🤗🤗🤗

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nuria!😊

      M'alegra molt que t'estigues posant al dia en el bloc 💻🖱. Recordeu que heu de fer 5 comentaris en entrades que estiguen dins de l'etiqueta 'scrapbook'💟✂💟✂.

      Molts 😚😚😚😚, Isabel.

      Elimina
  10. Hola Isabel,aquestes imatges de portades són molt originals.La portada de l'instagram és la que més m'agrada.Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Joan!😄

      Us he mostrat molta varietat per tal que vegésseu que la portada de l'àlbum 📗 dóna moltes possibilitats!💟✂💟✂

      A mi la de l'instagram 📸 també és la que més m'agrada 😍😍😍😍 però, no heu d'oblidar que la portada és un resum de tot allò que l'àlbum conté en el seu interior, per tant, ha d'estar relacionada amb el seu contingut 😉.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  11. hola Isabel,soy Juan Javier de 1 ESO A ,siempre te lo digo por si acaso,me encantan estas portadas son super chulas y algunas definen tu personalidad y todo,con estas fotos me has inspirado mucho,alomejor en mi casa hago otro album y todo sobre la familia o otra cosa , muchos saludos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Juan Javier!😊

      Moltíssimes gràcies 🤗🤗🤗🤗 pel cumplit 😍😍😍😍. Intento SEMPRE pensar en vosaltres per fer entrades 💻🖱 que us resulten atractives 💟 i interessants 💟 i si, en elles es veu reflectida part de la meua personalitat 🙆com tu
      be has apreciat 😉.

      Estic molt contenta 😄 que vulgues fer un àlbum 📗 sobre la teua família. Serà un regal preciós per a tota la vida!❤❤❤❤

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  12. Hola Isabel, aquestes portades són molt xules y molt creatives. Ja tenc idees de com fer el meu album y serà amb fotos de els meus viatjes mes xulos amb la meva familia. Segur que em quedaeà molt bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Emma!😊

      Estic contenta 😄 de veure que ja comences a tenir idees 💡💡💡💡.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  13. Hola Isabel, a jo, la que mes m'ha agrdat ha estat la de la platja, jo ja tenc pensada la portada de l'album i la tematica d'aquest.
    Ja tenc ganes de vere tant als alumnes com als profesors de l'institu, besets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Toni!😄

      Perfecte!👏👏👏👏 Ara ja pots començar a pensar en el material que necessitaràs 💟✂💟✂.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  14. PD: He mirat un poc per damunt el teu altre blog, m'ha parescut interesant, el recoman molt

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Toni!😊

      L'altre bloc 💻🖱 era un prova però ja t'ho contaré 😉.

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  15. Bon dia Isabel, soc Nerea de 1r ESO D. M'han agradat TOTS. Però els preferits meus són "SELFIES" "ÉRASE UNA VEZ..."

    Adeuuuuu !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nerea!😊

      Comentes 💻🖱 mooolt ràpid...😁

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina
  16. Hola Isabel!! Soc na Marina Juanico Serra de 1esoA, aquestes portadas m'han encantat, son super originales!!!

    Adeu Isabel!! : )

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marina!😊

      L'objectiu d'aquesta entrada 💻🖱 era mostrar-vos la quantitat d'opcions que teniu a l'hora de crear la vostra pròpia portada 💟✂💟✂. Ara a pensar en la del vostre àlbum 📗!

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  17. Hola Isabel sóc Erick de 1r eso D les portales son mola originals

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Erick! 🙋

      LA veritat és que sí que ho són però, si et fixes els materials, no són gens complicats de trobar: feltre, cartró, cartolines de colors, botons, cintes decoratives...💟✂💟✂ El més important és saber com utilitzar-los i per a això heu de pensar en quin disseny voleu per al vostre àlbum 📘.

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.

      Elimina
  18. Hola Isabel soy Alvaro y me han gustado todos

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Álvaro!😊

      La veritat és que són tots preciosos...😍😍😍😍

      Molts 😙😙😙😙, Isabel.


      Elimina
  19. Hola Isabel
    Som na Carlota
    Les portades son molt chules i colorides. Les fotos aixi queden molt be. M'agrada moltíssim la idea de tenir una portada aixi
    Adeuuu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Carlota!😊

      Ja veig que us han agradat molt 👏👏👏👏. Ara us heu de posar a cercar les vostres 💡💡💡💡 per a que el disseny del vostre àlbum tingue un toc especial...💟✂💟✂

      Molts 😗😗😗😗, Isabel.

      Elimina