diumenge, 3 de novembre del 2013

101 idees i moltes més...



Visitar blocs ens ajuda a tenir les nostres pròpies idees i crear projectes personals originals. Des que m’he fet addicta a ells, el meu cap no pot parar de pensar: que si decoració, que si manualitats, que si dolços...

Fins ara en la meua llista de blocs només n’apareixia un però, he trobat un bloc amb activitats molt originals que crec que realment us pot interessar... El seu nom és Mr Printables

Pàgina web Mr Printables

En la seua pàgina web (www.mrprintables.com) podreu trobar moltes idees interessants que realitzar. Moltes d’elles es poden descarregar de manera gratuïta per a ús exclusivament personal encara que jo prefereixo elaborar les meues pròpies.

Imatges de www.mrprintables.com

En aquesta pàgina podem trobar de tot: marcapàgines per a llibres, etiquetes, màscares, calendaris... El llistat no acabaria. Us recomano que li pegueu una ullada i que no intentésseu veure tot el seu contingut en un sol dia...Acabareu esgotats...

Imatges de www.mrprintables.com


Jo ja he agafat algunes idees per a la celebració del primer aniversari d’Andreu i Bernat!

Imatges de www.mrprintables.com

P.D. Avui ha estat Bernat qui m’ha fet companyia mentre elaborava aquesta entrada i crec, pels moviments que realitzava amb els braços, que li ha encantat!

Espero que a vosaltres també!

2 comentaris:

  1. Hola Isabel:
    Aquesta entrada no ha estat gens malament, saps perquè, perquè just els professors de llengua ens donen llibres de lectura d'anar llegint a poc a poc i m'ha vingut molt bé per poder fer un punt del llibre que em vindrà MOLT BÉ.
    Aviat vindrà el aniversari de la meva mare i ja i pogut treure idees per a una carta de felicitació.

    ResponElimina
  2. Hola,Karla.
    Ja trobava a faltar els teus comentaris.M'alegra que hages trobat útil aquesta entrada.
    Espero,que quan torne a l'institut, m'ensenyes els punts de llibre que faces.Coneixent-te, segur que et queden xulíssims.
    Gràcies per comentar.
    Molts besets.
    Isabel.

    ResponElimina