dimarts, 5 de novembre del 2013

Estem d'Aniversari!



Imatge de 123RF


Hola a tothom! Avui estic de celebració: el bloc compleix un any des de la primera entrada (si algún nostàlgic com jo vol recordar-la polseu aquí). La festa serà modesta al ser el seu primer any i, cóm podeu observar, no hi ha un gran pastís sinó una petita magdalena que tampoc he fet jo sinó que me l’han deixada...

Sempre m’agrada fer una petita anàlisi de tot allò que faig i, com no, el bloc no havia de ser menys. Encara que les entrades han estat setmanals quasi sempre, han sigut 365 dies molt intensos, on la vostra profe de plàstica ha intentat donar el millor de si mateixa en cadascuna de les entrades. Sí, ho reconec, visc les coses amb massa intensitat, i encara que en certes circumstàncies no sigui molt recomanable, estic molt contenta de tot el temps que he dedicat a aquest bloc. I per què? Doncs perquè he invertit temps amb vosaltres, els meus alumnes i ha estat una de les experiències més gratificants de la meua vida.

Per a que us fésseu una idea que suposa per a mi aquest bloc només us confessaré una cosa: amb cadascuna de les entrades, espero ansiosament les vostres opinions i quan el gmail em notifica que algú ha publicat un comentari, el meu cor comença a fer pu-pum, pu-pum, pu-pum i de seguida el llegeixo. (Aquí he de ser sincera i dir que, com no tinc l’ordinador encès a tota hora, ho faig a través del mòbil la qual cosa m’impossibilita contestar-vos de seguida perquè sóc un poc “torpe” amb això de les pantalles tàctils.)

He de reconèixer que aquest bloc m’ha donat “vidilla” i vull donar-vos les gràcies a tots aquells que l’heu fet possible a través dels vostres comentaris. A tots aquells lectors que el consulteu i romaneu en l’anonimat i, sobretot, a eixos seguidors que m’acompanyen en el dia a dia amb els seus comentaris i opinions sobre cada tema.


Gràcies per formar part d’aquesta família virtual.

Obra de Heith Haring

Esperem l’any que ve poder celebrar-lo junts una altra vegada!

Obra de Heith Haring


2 comentaris:

  1. Guau!!!!!Un any!!!no m'havia donat conta de que havia pasat tant de temps des de que vaig posar el meu primer comentari!! .Encara m'enrecord de una de les primeres entrades: el joc de les marques,el varem acabar a clase.
    Amb aquest blog m'has ensenyat a fer moltes coses: des de retocar imatges per fer mes boniques les fotografies fins a fer les targetes d'aniversari mes originals.Ha esta un plaer ser una seguidora d'aquest blog.
    Esper que facis un altre any tan bo com aquest amb multitud d'entrades,idees,opinions i propostes.
    quan posis una entrada diguent que el blog fa 2 anys et recordare aquest comentari.
    FELICITATS!!!
    P.D: La magdalena te bonissima pinta!!!!!
    Besets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Guauuuu dic jo! No saps quan m'has alegrat amb aquest comentari. Ara que ja s'han dormit Andreu i Bernat no he pogut esperar més a contestar-te.

      Les teues paraules m'han emocionat molt. Estic molt contenta de l'anàlisi que has fet del blog i del què ha suposat aquest per tu. La veritat és que només tinc paraules d'agraïment per a eixos alumnes que, com tu, ens ensenyeu al professorat que teniu interés per estudiar i per aprendre sempre coses noves.

      Estic molt contenta amb el resultat d'aquest primer any. Sobretot de la interacció que hi ha hagut entre nosaltres. Cada comentari, cada opinió, cada apreciació que heu fet, han enriquit aquest bloc. Espero que d'aquí un any poguéssem celebrar el segon anniversari i que em recordes aquest comentari.

      Moltíssimes gràcies i molts besets!
      Isabel.

      Elimina