dimarts, 19 de novembre del 2013

Decorant amb feltre de colors



Quan vaig saber que estava embarassada de bessons, vaig començar a pensar en cóm volia que fos la seua habitació. De sempre m’ha agradat molt el tema de les manualitats i, encara que sé que hi ha coses molt boniques per comprar en les botigues, vaig optar per realitzar el meu propi disseny com a regal de benvinguda.

La primera cosa que em va resultar molt difícil va ser escollir els colors per a la habitació. Tenia molt clar que no anava a optar pels clàssics rosa si és xiqueta i blau cel si és xiquet. En la meua cerca de colors vaig mirar moltes pàgines web i finalment em vaig decantar pels següents:


La segona decisió a la qual m’enfrontava era escollir amb quins motius decorar la seua habitació i, finalment, vaig optar per realitzar una temàtica d’animals.

I d’això va aquesta entrada (si voleu saber quina entrada del bloc era la pista polseu aquí).

Mentre realitzava aquest projecte infantil, vaig anar fent fotos del procés per tal de mostrar-vos la seua realització de principi a fi.

1r pas: Una vegada decidit el tema, vaig fer una cerca per Internet d’animalets per tal de fer una selecció d’aquells que més m’agradaven i després fer els meus propis dibuixos. De cada animal, vaig estar mirant diferents dibuixos per fer-me una idea i després realitzar el meu propi disseny.

Imatges de google

Aquí teniu la mostra dels animals escollits i dels esbossos realitzats per als quadres de la habitació:


Isabel Cogollos © 2013

2n pas: Després el dibuix a mà el vaig escanejar i així vaig poder dibuixar-lo digitalment per tal de fer el patró de cada animal.


3r pas: Una vegada dibuixats, vaig acolorir-los amb els colors escollits per a fer-me una idea del resultat final.


4t pas: Vaig imprimir els dibuixos per peces i vaig fer la seua rèplica amb el feltre de colors.

Isabel Cogollos © 2013

5è pas: Després de retallar totes les peces, només em quedava aferrar-les amb cola blanca i aquí teniu el resultat!

Isabel Cogollos © 2013

NOTA: Per dibuixar cada peça damunt del feltre, vaig haver de treballar amb bolígraf. Si us animeu a fer alguna activitat d’aquest tipus us recomano que dibuixeu la peça en posició “espill” per tal que, si es veu la línia realitzada amb bolígraf, aquesta es quede en la part de baix i el resultat sigue més net.

Isabel Cogollos © 2013

6è pas: Per al fons del marc, vaig trobar uns tovallons decoratius que quedaven perfectes per al fons. I aquí està el resultat final. 

Isabel Cogollos © 2013

Com que vaig fer més dibuixos d’animals, vaig emprar-los per a realitzar il·lustracions per a dos marcs.

Isabel Cogollos © 2013

Espero que us haja agradat.

2 comentaris:

  1. Hola Isabel:
    Ha estat una bonissima idea, ja quedat preciós amb aquests detalls. I el que em vaig adonat és que t'has de sentir orgullosa perquè quan els teus fills siguin més grans pots dir amb totes les vocals que ho vas fer tu amb les teves pròpies mans. I és el millor tenir una mare que et faci coses per la teva habitació i que li encanti les manualitats. Comentari dels colors, els colors són molt bonics perquè, perquè els colors els has combinat molt bé i també són colors frescos i serveixen per a qualsevol estació de l'any almenys amb aquest temps queda preciós.
    Tot el que has fet és perfecte però el que m'hagués agradat és afegir més animals o afegir un animal de cada espècie però no pensant-bé hagués quedat molt carregat. Amb totes les lletres P-E-R-F-E-C-T-E.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Karla.

      Puff... Abans que res agraïr-te de tot cor aquestes paraules. Em vas alegrar el dia! Sento no haver-te contestat abans però, Andreu i Bernat reclament contínuament la meua atenció. Són molt bons nins però ara ja tenen 5 mesos i no paren ni un segon!

      No havia pensat en el tema i, quan m'has dit que els meus fills podran dir quan siguen grans que jo els vaig decorar l'habitació, m'he sentit superorgullosa!

      La veritat és que el tema de les manualitats m'ha agradat des de ben xicoteta. De fet, els meus pares tenen una botiga de manualitats i sempre he pintat les figures d'escaiola per tal que ma mare les pogués ficar en l'aparador de la botiga.(Algun dia us mostraré fotos...)

      En quan al tema dels nins, encara em queden algunes entrades sobre altres elements decoratius que he confeccionat i que encara estic acabant. Estic fent fotos de tot el procés per tal de poder-vos ensenyar més cosetes en pròximes entrades.

      M'agrada molt compartir aquestes coses amb vosaltres perquè sempre opineu dels temes que tracto en el bloc i m'aporteu coses en les quals no m'havia parat a pensar.

      Gràcies per estar ahí.

      Besets, Isabel.

      Elimina