dijous, 1 d’agost del 2013

ESTIU FOTOGRÀFIC



Les vacances d’estiu són una bona època per aprofitar i fer aquelles coses que no hem pogut fer durant el curs: anar a la platja, realitzar una excursió, fer un viatge...

La meua proposta és que immortalitzeu a través d’imatges aquest estiu ja siga amb una càmera o simplement amb el vostre mòbil.

Aquí us deixo algunes suggerències per fer fotografies del vostre dia a dia:

UN  CARRER

Font: Pinterest
UNA POSTA DE SOL
Font: Pinterest

UN  POSTRE


Font: Pinterest
UN  OBJECTE

Font: Pinterest

AIGUA

Font: Pinterest

UN CAMÍ


Font: Pinterest


BLANC I NEGRE

Font: Pinterest
UN COLOR

Font: Pinterest

UN SOMRIURE



Per al curs que ve tinc pensades més entrades sobre retoc d’imatges així que aquesta entrada està pensada amb la intenció de recollir una sèrie de fotos que siguen de la vostra pròpia collita i totalment personals per tal de poder treballar amb elles.



2 comentaris:

  1. Hola Isabel:
    La veritat és que mai em i interessat en fer fotos, però sempre hi ha una experiència nova i això és bo.
    M'alegra que segueixis amb noves entrades encara que estiguem de vacances.
    Petons esper que passis unes bones vacances!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Karla!

      Jo també m'alegro que els meus seguidors estiguen connectats al bloc en vacances!

      La fotografia pot ser una afició més.A mi m'encanta fer fotos i el que més m'agrada, quan torno d'un viatge, és fer un àlbum per tenir un record d'allò que he vist.

      El meu consell és que intentes fer algunes fotos durant l'estiu i així el curs que ve les retocarem.Si el resultat t'agrada, podràs imprimir-les i decorar la teua habitació d'una manera original i personalitzada.

      Estic pensant en fer una altra entrada més endavant per donar-vos unes pautes bàsiques per fer fotos però, de moment és més important que fésseu proves i experimentésseu pel vostre compte.

      Gràcies per estar sempre ahí.

      Besets,Isabel.

      Elimina