dimarts, 25 de juny del 2013

UNA VISITA MOLT ESPERADA



Des de la publicació de la última entrada al bloc, la vostra profe de plàstica ha experimentat una sèrie de canvis que no li han permès dedicar-vos el temps que abans tenia reservat per a vosaltres.


Vull informar-vos del naixement dels xiquets i, com podeu observar, per fi ja tenim noms (moltes gràcies per les vostres aportacions sobre el tema, han estat de gran ajuda!). Bernat i Andreu van nàixer el diumenge 16 de juny a les 20:09 i les 20:20 hores respectivament. Mengen, dormen, ploren... En definitiva, tot allò que hem fet tots quan érem bebès.

La meua intenció és continuar publicant coses en el bloc així que espero poder acabar l’entrada que estava preparant abans del seu naixement i intercanviar, com sempre, opinions amb vosaltres.

Espero que vagen molt bé els exàmens i que l’any vinent estiguésseu fent 2n d’ESO.

7 comentaris:

  1. Hola Isabel:
    Enhorabona pels teus dos nens has d'estar orgullosa d'ells, per desert i aprovat TOTES les assignatures. I que ha estat una bona elecció de noms.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Karla!

      Enhorabonaaaaaaaaaaaaaaaa! Sabia que trauries el 1r d'ESO sense dificultats. Eres una alumna molt atenta i constant i això s'ha vist perfectament en les notes. En Plàstica has tret un 9 i, encara que he estat poc amb vosaltres, reconec que era la nota que m'esperava. Eres molt neta i curiosa realitzant les feines.Algun dia, aquestes qualitats t'obriran les portes per aconseguir un bon treball.

      En quan al tema dels xiquets, m'agrada que t'hagen agradat els noms. Crec recordar que una de les teues suggerències va estar "Bernat" així que pots considerar-te col·laboradora en aquest tema.

      A veure si a finals de setmana puc publicar l'entrada que estava preparada.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
    2. Hola Isabel:
      Amb tants noms que sercar no m'havia adonat que Bernat havia estat uns dels meus noms escollir a. Estic molt contenta que hagis escollit aquest nom.
      Moltes de abraçades i besets, Karla

      Elimina
  2. Esper que pasis un bon estiu i que siguis molt feliç amb els teus fills.En la teva situació jo deixaria el bloc a part I disfrutaria de les vacances amb la meva familia al maxim.
    Durant l'estiu no podre estar molt atenta al bloc perque fare uns cuants viatges.
    Per cert soc capdavantera i en general els alumnes han acabt be el primer curs d'institut,ara es el moment de descansar i recuperar forçes per segon.
    BON ESTIU!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Gabriela.

      El teu comentari ha estat molt acertat.La veritat és que tinc unes quantes entrades pensades però em trobo al meu cor partit. D'una banda m'agradaria continuar aquest estiu amb el bloc i, d'una altra, tinc a Andreu i Bernat que demanen molt la meua presència. Així que ja veurem què passa.

      Enhorabona per ser capdavantera. sabia que ho aconseguiries. Gaudeix de les teues vacances tant merescudes i dels viatges.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  3. Hola Isabel:
    Bé primer de tot et volia demanar disculpes per no poder seguir el blog tant com ho feia antes.Enhorabona per al neixament dels nens que els disfrutis :).Bon estiu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola. Miriam!

      Crec que jo abans que res també he de disculpar-me per la meua tardança en contestar-te però m'ha resultat impossible amb Andreu i Bernat sol·licitant-me a tota hora.

      Tinc un parell d'entrades pensades però de moment m'és impossible publicar-les. Espero poder-ho fer aviat.

      Molts besets i bon estiu.

      Isabel.

      Elimina