diumenge, 25 d’agost del 2013

UN DIUMENGE ANIMAT




Seguint amb els petits suggeriments per a aquest estiu, i veient cóm d’ennuvolat està el temps, avui us suggereixo que passeu la tarda amb PIXAR.

Què qui és PIXAR? Doncs és una productora de dibuixos animats en 3D. Segurament tots heu vist alguna de les seues pel·lícules: Toy Story, Cars, Ratatouille, Monster University...



Doncs bé la meua recomanació per avui, i aquests últims dies de vacances, és que vegésseu els seus curtmetratges. Com la paraula bé indica, són pel·lícules de curta durada que ens narren una història en pocs minuts. Aquí us deixo 3 històries divertides. 

FOR THE BIRDS (2000)


PARTLY CLOUDY (2009)
 

GERI'S GAME (1997)


Si en voleu veure més, cerqueu en Internet i trobareu tots els curtmetratges de Pixar.

2 comentaris:

  1. M'ha agradat molt aquesta entrada,PIXAR es una de les meves productors favorites .Cuan era petita cada diumenge veia una pelicula de pixar amb la meva familia per dir adeu al cap de setmana.La que mes M'agrada i la que mes veia amb la familia i segueixc veient es '' ELS INCRIBLES '' , la meva pelicula favorita de Pixar.
    Per cert has sentit aixo de que Disney ha comprat Pixart ??
    Besets Gabriela

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Gabriela!

      M'alegra que t'haja agradat l'entrada. M'agradat molt la idea d'acomiadar-se del cap de setmana mirant una pel·lícula; és molt original i és un bon moment per passar-lo en família. La practicaré amb Andreu i Bernat quan siguen més grandets.

      Espero que t'hagen agradat els curtmetratges. Per cert,tens raó amb el tema de Pixar. Disney l'ha comprada. Espero que això no supose un canvi de línia en la creació de pel·lícules...

      T'espero en la pròxima entrada.

      Besets, Isabel.

      Elimina