dimecres, 27 de febrer del 2013

POSTALS PERSONALITZADES

Avui en dia podem trobar en qualsevol establiment un munt postals originals i diferents classificades per esdeveniments: anniversaris, bodes, naixements, jubilacions... Això està molt bé perquè, de vegades, no se té temps per dedicar-se a aquestes tasques però, crec que una de les maneres que tenim de fer sentir a la gent que ens envolta que l’estimem és regalant coses personalitzades i pensades per a la persona en qüestió. Així que aquí van les meues propostes.

Podem emprar les fotografies realitzades en un viatge, una excursió o simplement en un passeig d’un diumenge de matí. Tan sols hem d’aferrar-les sobre una cartolina i el resultat és sorprenent.


Una altra manera de crear postals úniques és emprant els nostres propis dibuixos. Segurament teniu en casa dibuixos que heu anat fent i que heu guardat perquè us agraden. Tan sols heu d’escanejar-los i adaptar-los a la mida més adient.


El text és una altra manera molt creativa a l’hora de crear imatges perquè permet introduir els missatges escrits en la pròpia postal. Són molt fàcils de realitzar ja que es poden realitzar amb un simple processador de textos. Us animo a provar-ho.



I per últim podem emprar textures per a l’elaboració de les postals. Poden ser visuals o també tàctils. En aquest cas he emprat diferents feltres de color per al pastís i en el cas de la poma, he emprat una textura que simula un paper decoratiu.



Aquestes postals tan sols són un exemple de tot allò que podeu fer. Així que espero les vostres propostes.

Aquesta entrada m'ha costat un poc més de realitzar perquè he hagut de recopilar treballs propis per tal que vegésseu que tothom pot fer les seues pròpies postals. Totes les imatges que us mostro són de la meua collita i la seua realització ha sigut una feina de temps, és a dir, no han estat creades per a aquesta entrada. Espero que us agraden i serveixquen de motivació per a les vostres pròpies.

4 comentaris:

  1. M'agrada molt aquesta entrada esper poder fer una en aquest pont, aquests consells que són molt bons i m'agrada molt els colors que pots utilitzar en unes postals com aquestes

    ResponElimina
  2. Hola, Karla.

    M'alegra que t'agrade i estic molt contenta perquè veig que teniu moltes idees per a fer les vostres pròpies postals. Espero veure els resultats.

    Personalment, a mi m'agraden les postals més personalitzades perquè això implica que la persona que t'ho regala ha invertit un temps pensant en tu i això és una cosa a agraïr.

    Molts besets, Isabel.

    ResponElimina
  3. Hola Isabel:
    Gracies per venirmos a visitar lo primer del tot m'ha agradat.La entrada m' interesa molt perquè falta poc per l'aniversari de mon pare i ja se que regalar-li.Ja se que regalar als aniversaris de la meva familia aquestes postals són molt boniques i superoriginals.=)
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Miriam.

      Les gràcies us les dono jo a vosaltres per cóm em rebeu cada vegada que vaig a classe: amb un somriure.

      M'alegra veure que l'entrada t'ajude a fer un regal més original per al teu pare. Coneixent-te, segur que el sorprendràs molt! Ja em contaràs cóm has fet la felicitació.

      Aquests dies jo també estic preparant una targeta de felicitació per a una personal molt especial. Quan la tingue feta, us mostraré el procés en el blog. Així que res, aprofita aquests dies per a crear eixa felicitació tant original que deixarà bocabadat al teu pare.

      Una abraçada, Isabel.

      Elimina