dijous, 14 de febrer del 2013

ART POSTAL


Avui molta gent celebrarà el dia de Sant Valentí comprant flors o bombons per a la parella. Personalment jo no sóc molt de celebrar aquest dia ja que crec que és més important demostrar a la persona el que l’estimes dia a dia.

Però pensant en la quantitat de bombons que es reglaran, roses roges i felicitacions convencionals plenes de cors o fotografies en blanc i negre de xiquets besant-se que en la meua opinió es caracteritzen per la seua poca originalitat, vaig a parlar-vos del concepte art postal i com podeu aplicar-lo per a fer felicitacions úniques i originals.


En una època on les noves tecnologies inunden les nostres vides i amb elles els missatges electrònics, crec que de vegades és important fer un homenatge a altres maneres de comunicar-se com ara les postals.

El format de la postal sol ser rectangular. La característica principal és que una de les parts té una imatge fotogràfica i en l’altra part queda reservada una zona blanca per tal d’escriure el text. També hi ha un espai més reduït per tal d’aferrar el segell i col·locar les dades del receptor.

Vario Impressió digital

Hi ha moltes maneres de fer postals divertides i originals. Aquí van uns quants exemples de professionals del sector del disseny gràfic:

       Catalina Estrada                                       Cédric Malo                                                     Simon Wild


Si voleu donar intriga al vostre missatge, podeu elaborar vàries postals i enviar-les de manera seqüenciada;

Agathe Jaqquillat

 També podeu canviar el format de la postal i fer enviaments més divertits:

Michael Johnson

Espero les vostres idees.

 




13 comentaris:

  1. Les idees que has donat de fer postals són molt boniques.El que mes m'ha agradat ha sigut el principi que estimar no domes de demostre un dia sino tots.La entrada ha estat original.Molts de petóns.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Miriam.

      Gràcies pels comentaris. Aquesta entrada és una introducció a tema de l'art postal. Aniré preparant cosetes per a pròximes entrades. M'ha fet molta il·lusió anar a l'institut i veure la classe.

      Una abraçada, Isabel.

      Elimina
    2. Gracies per venir a l'institut a visitarnos m'ha alegrat molt veurer't.

      Elimina
    3. Gràcies a vosaltres per l'agradable rebuda! Els vostres somriures ho han dit tot.

      Besos, Isabel.

      Elimina
  2. Me encanta aquesta entrada!!! Es molt molt molt creativa y amb molta de raó. Es veritat el que ha dit na Miriam.
    Aqueixes maneres de postals, ve de enviar postals, son super originals, y m'agradat molt. Un peto Isabél

    Lidia.

    P.D: Ya t'anyor..! Esper que estiquis bé i que tot vagui bé. :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Lídia.

      Tenia un munt de postals per poder ficar en aquesta entrada i he seleccionat aquestes per ser variades i també un poc diferents a la resta. Estic preparant una entrada per tal que vegeu que, amb diferents materials i tècniques, podeu crear postals tant originals com aquestes. A veure si us animeu.

      Gràcies per preocupar-te per mi. Estic bé, el que passa és que tinc companyia i em canso però, estic molt feliç. També he de dir-vos que encara que us faig alguna visiteta quan puc, m'alegra molt rebre notícies vostres pel blog.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  3. molt bona presentació m'a agradat molt, em a agradat el comentari que l'amor no es demostra amb regals sinó amb sentiments i amb accions
    Em a agradat molt veure't

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Karla.

      M'alegra que t'haja agradat la presentació ja que sé que et fixes molt en els detalls a nivell de disseny. Ara estic preparant una segona entrada sobre el tema en la que us mostraré diferents maneres de crear postals a partir de material personal.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  4. Quina cosa mes creativa i bonica hem pareix una entrada molt maca . M'ha fet molta ilusió veurer-ten fa poc , donaves l 'impresió de que et trobaves molt bè.

    ResponElimina
  5. Hola, Gabriela.

    Gràcies pel teu comentari i per preocupar-te per mi. La veritat és que estic molt feliç però, el problema és que em canso i no puc dur, de moment, un ritme normal de feina. De totes maneres, intentaré anar fent-vos visites perquè m'alegra molt veure la classe i comprovar que esteu bé.

    Estigues atenta aquesta setmana que estic preparant una entrada on explico cóm crear les vostres pròpies postals.

    Molts besets, Isabel.

    ResponElimina
  6. hola Isabel ,com estas ?
    m´agrada molt la presentacio de les postals
    per cert quins noms lis posaras a el nins?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Graciela.

      Moltes gràcies pel teu primer comentari al blog! A veure si t'animes, veus les últimes entrades i comentes els temes tractats.

      Estic molt bé, en la recta final. Respecte als noms encara no hi ha res clar però si segueixes visitant el blog tindràs notícies sobre el tema.

      Una abraçada, Isabel.

      Elimina