divendres, 1 de febrer del 2013

CONSELLS PRÀCTICS A L'HORA DE COMPRAR-NOS UNES ULLERES


Motiu de la compra:
Necessito unes ulleres noves perquè se m’han trencat les que tenia, perquè m’he de canviar els vidres, perquè he anat al oftalmòleg i m’ha dit que necessito portar ulleres...

1r criteri:
Les ulleres les necessito per veure millor, per tant, he de comprar-me unes ulleres amb vidres. Últimament s’han posat de moda unes ulleres que no entenc molt bé el seu ús. Diuen que són “fashion” però jo crec que són un poc “inútils” ja que la única cosa que pots aconseguir és caure per no veure bé. Sobretot si les acompanyes d’uns tacons com fa la Paris Hilton.

 
2n criteri:
Les ulleres s’han d’adaptar a la cara i als ulls de la persona, per tant, convé que no siguen ni massa grans ni massa xicotetes.

Imatge Face your manga
3r criteri:
Les ulleres han de ser boniques però, discretes, penseu que s’han de portar tots els dies i han d’anar en concordança amb l’estil de cadascú. Moltes vegades, ens deixem dur per la moda de temporada i després, durant el dia a dia, ens adonem que no ha estat bona idea comprar-nos eixes ulleres que tant ens van agradar en l’aparador.
Imatge de bigprints
4t criteri:
És important veure cóm ens queden posades. Moltes vegades ens fixem amb el o la model de l’anunci i no és el mateix.

El model va maquillat, per tant, no es veu cap imperfecció de la cara (encara que poden tenir cicatrius, taques o grans que es troben amagues per la quantitat de capes de maquillatge i pel posterior retoc de la fotografia amb l’ordinador).

Campanya Dolce & Gabana
A més, el fotògraf s’encarrega d’agarrar el perfil o la vista més idònia de la cara del model com podeu observar en els següents exemples.

Campanya de marca Vogue Estiu 2012
5è criteri:
Si no ens corre molta pressa esperar-nos a les rebaixes o esperar les ofertes ja que podem trobar descomptes considerables i estalviar-nos una bona quantitat.

Ens veiem en la pròxima entrada.

 

8 comentaris:

  1. és molt bo aquest consell demostra que has de ser tu i no comprar coses que no són nesesarias o inútils o pitjor que et pots fer mal amb elles. I no exagerar amb les ulleres sempre ha de ser al teu gust i que et quedin bé

    ResponElimina
  2. i també amb aquesta crisi has de sercar les millors ofertes que et donin en una de les botigues, no gastar molt perquè després et pots arepentir. Em a agradat molt aquests consells, esta molt bé aquests consells als que utilitzen ulleres.

    ResponElimina
  3. Hola, Karla!

    M'alegra rebre el teu missatge!

    El meu consell a l'hora de comprar és que primer hem de pensar què necessitem per tal de no transtornar-nos i comprar coses que després no utilitzarem.Intento sempre seguir aquest procés a l'hora de comprar perquè si no acabaria sent una adicta a les compres!

    Molts besets.

    ResponElimina
  4. Me encanta aquesta entrada es molt curiosa y he rigut bastant amb el primer criteri, y sa veritat que tens molta raó en tots el criteris. M'agradat molt perque has donat un molt bo consell sobre les ulleres, es veritat, més no hem de tudár el doblers així al tum tum. Aquesta entrada segurament a molta gent li servirá com a reflexió als que es compren coses ''Inutils''.

    Un beso Isabel, enhorabona per el blog.

    P.D : Esper que vagui tot bé ja que fa temps que no et veim molts sentim anyorança , o jo almenos si :)



    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Lídia.

      Veig que t'has tornat a enganxar al blog. M'estranyava no tenir comentaris teus en les entrades!
      M'alegra molt que hages rigut amb l'entrada. Acabo de publicar un nou post al blog sobre les escales monocromàtiques. A veure si t'animes a fer alguna coseta i després m'ho comentes.

      Jo també us trobo molt a faltar. Un dia d'aquests torno a fer-vos una mini-visiteta.Je, je.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  5. Hola Isabel:
    M'ha agradat molt tots els criteris.Tens molta raò.
    Esper que estiguis molt be un beso.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Miriam.

      Gràcies per pensar en mi. Estic un poc avorrida però, el tema del blog em dóna molta "vidilla" i, a més, em fa molt il·lusió el vostre interés. Gràcies de tot cor!

      Acabo de penjar una entrada sobre les ecales monocromàtiques. Espero que t'agrade. Ja em dius coses.

      Besets, Isabel.

      Elimina
  6. Hola Isabel quina entrada mes bona, tens tota la raó del món , Per a que s' utilizen aquestes gafes fashion ? si no es veu res amb elles!, i els altres criteris tambe son molt importants quan vols comprar unes ulleres , cada vegada fas millor les entrades segueix axi que cada vegada es mes interessant.
    Aquí tots t 'esperam contents amb ganes de veurer-te
    Adeu i petons.

    ResponElimina