dimarts, 5 de febrer del 2013

FELICITAT



Ahir em vaig trobar amb una alumna de batxillerat de fa dos anys: na Paula. Era una de les alumnes de l’assignatura d’informàtica que dono en el batxillerat artístic. Ens vam saludar i em va contar que està molt contenta perquè enguany ha començat la carrera d’educació infantil en la UIB.

Imatge de blog alternativo
M’ha alegrat molt veure-la i parlar amb ella del què estava fent. Sempre m’agrada trobar-me al cap d’uns anys amb ex-alumnes  i què em conten cóm els va tot.

Aquesta entrada no parla de l’assignatura sinó de sentiments perquè, afortunadament, els professors també som humans (encara que de vegades no us ho semble) i, per tant, també ens emocionem. I jo avui m’he emocionat perquè aquesta alumna en concret m’ha donat les gràcies per tot allò que li vaig ensenyar en les classes. I això em reconforta i em fa sentir bé.

Vull que sàpigueu que m’ho passo molt bé amb vosaltres i, encara que de vegades he d’enfadar-me, m’encanta estar amb vosaltres. M’encanta fer-vos classe. M’encanta comentar coses. En definitiva, m’encanta ensenyar però el que més m’agrada, encara que de vegades no sigueu conscients, és que vosaltres també m’ensenyeu a mi.

MIL GRÀCIES

10 comentaris:

  1. gràcies a tu per ensenyar ets una molt bona professora i jo estic contenta de tenir-te de professora encara que sigui només de plàstica esper veure't aviat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Karla.

      Moltes gràcies per les teues paraules, sé que són de veritat. A veure si puc fer-vos una visiteta la setmana que ve. M'agrada mot rebre els teus missatges.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  2. Estic amb el mateix de na Karla espero veurer-te prest t'estimam.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Miriam.

      Les teues paraules em venen molt bé, perquè a l'igual que les paraules de Karla, em reconforten molt. A més, sou unes seguidores constants del blog i agraeixo molt les vostres aportacions. Ens veiem prompte!

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  3. Gracies a tu per explicar i ensenyar d 'aquesta manera de la que tots estem orgullosos, aqui tots t ' anyoram!
    I t'esperam .

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Gabriela.

      Pel que veig t'has ficat al dia en el blog(has comentat 3 entrades en el mateix dia!). M'agrada tornar a rebre notícies teues. La veritat és que m'estranyava no tenir comentaris teus. És per això que m'he posat molt contenta quan els he llegit.

      Pel tema de la correcció de les escales monocromàtiques no et preocupes, segur que els resultats han estat bons i Ramon, al corregir, ficarà bones notes.

      Jo també us enyoro molt però he de reconèixer que saber de vosaltres a través del blog em dóna molta "vidilla" i més, amb comentaris tant bonics com els que escriviu.

      Aquesta setmana espero poder fer-vos una petita visita per veure-vos i saludar-vos.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina
  4. Gràcies a tu per ensenyar i mostrar tots el que saps i pujar tantes entrades interessants! petons i espero veure't aviat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Andrea!

      Benvinguda al club de comentaris plastidekor. Ja sé que fa temps que eres seguidora del blog però m'ha alegrat moltíssim veure el teu primer comentari. Espero que a partir d'ara t'animes i en faces més.

      Estic molt contenta amb les vostres opinions tant positives sobre el blog però, penseu que també accepto suggerències així que si trobeu aspectes a millorar, només m'ho heu de dir i intentaré fer-ho.

      La setmana que ve igual us faig una xicoteta visita.

      Molts besets,Isabel.

      Elimina
  5. Isabel a l'institut se te nota a faltar, esperam que tot vagi bé i tenim moltissimes ganes de que tornis (L)
    PETONS, CLARA :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Clara.

      M'alegra molt que per fi t'hages animat a comentar! Aquest matí m'ha fet molta il·lusió veure-vos. Espero tornar a fer-vos una visita prompte.

      Molts besets, Isabel.

      Elimina