divendres, 30 d’agost del 2024

Diari d'estiu: SOPARS

Una de les coses que més m’agrada de l’estiu és que sembla que el temps s’alenteix. El fet de no tenir tantes obligacions fa que el temps passe d’una altra manera. M’agraden els sopars amb conversa, els sopars que s’allarguen mirant una sèrie i, sobretot, m’agrada sopar amb els meus fills.


Nosaltres aquest estiu ens hem “enganxat” a una sèrie que mirava quan estava embarassada: “Los misterios de Laura”, una policia mare de bessons que amb la seua intuïció i professionalitat sempre resol els casos per més complicats que semblen.

Ja fa anys vaig publicar una entrada parlant d’aquesta sèrie. Us deixo l’enllaç per si us apeteix llegir-la: https://plastidekor.blogspot.com/2014/02/los-misterios-de-laura.html

Imatge via Google

Ens veiem en la pròxima entrada!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada